پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > درآمدهای نفتی صرف زیرساخت‌ها شود


کد خبر: ٤٧٤٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/04/19-١٠:٤٧

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است درآمدهای نفتی باید صرف سرمایه‌گذاری در بخش علوم پایه و صنایع پایین دستی پتروشیمی شود.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید به اینکه قطعاً درآمدهای نفتی باید صرف زیرساخت‌ها شود گفت: در حال حاضر صنایع پایین‌دستی نیاز دارد تا سرمایه‌گذاری در خصوص آنها انجام شود.

به گزارش آبادان نیوز:به نقل از ایسنا،غلامرضا شرفی گفت: البته اگر عایدات نفتی مصرفی غیر از سرمایه‌گذاری معقول آن هم در صنایعی که می‌تواند مولد باشد داشته باشد، بیشتر هدررفت سرمایه خواهد بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس، ادامه داد: تا به حال ما بر روی محصول تک‌پایه نفت، تمام بودجه‌ها را بسته و هزینه‌ها را صرف کرده‌ایم در حالی که بسیاری از زیرساخت‌ها هنوز نتوانسته‌اند رو آیند لذا به نظر می‌رسد که باید درآمدهای نفتی صرف مسائل سرمایه‌گذاری در بخش علوم پایه و صنایع پایین‌دستی پتروشیمی شود که معقول‌تر و منطقی‌تر خواهد بود و کمیسیون‌ انرژی مجلس هم همین درخواست را از وزارت نفت خواهد داشت و پیگیری می‌کند.

شرفی در ادامه با تأکید بر این که سرمایه‌گذاری‌های داخلی باید در اولویت قراردادهای نفتی قرار گیرد، گفت: در صورتی از سرمایه‌گذاری خارجی باید استفاده کنیم که نیاز به مکمل سرمایه‌گذاری وجود دارد.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: