پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بهسازی سالن ترمینال فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان تا پایان سال


بهسازی و توسعه ترمینال مسافری، برنامه اولویت دار فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان تا پایان سال جاری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: مدیر فرودگاه آبادان گفت: طرح  بهسازی ترمینال فرودگاه آبادان در دو فاز آغاز شد.
غلامرضا دهقانی زاده افزود: در فاز اول، احداث و بهسازی سرویس های بهداشتی، بهسازی و تجهیز دفتر مدیریت ترمینال انجام شد.

به گزارش آبادان نیوز:وی گفت: در فاز اول بهسازی ترمینال فعلی، احداث 10 چشمه سرویس بهداشتی، احداث دفاتر امور جامه دان و توسعه سالن ورودی داخلی انجام و توسعه و بهسازی 20 چشمه سرویس بهداشتی در سالن انتظار ( عمومی ) در حال انجام است.

مدیر فرودگاه آبادان افزود: در فاز دوم، با توجه به افزایش پرواز و به تبع آن مسافر و محدودیت فضای در دسترس، برنامه ریزی برای اضافه نمودن یک هزار و پانصد متر مربع از بخش غیرفعال ترمینال به بخش فعلی در دستور کار قرار گرفت.

دهقانی زاده گفت: کاربری این یکهزار و پانصد متر برای توسعه فضای سالنهای عمومی، گمرک، ترانزیت خارجی، دفاتر و فروشگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این پروژه از اردیبهشت ماه 95 آغاز شد و در حال حاضر با سرعت بیشتری درحال پیشروی است و تلاش بر این است که انشا... تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر فرودگاه آبادان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و ارتقاء خدمات رسانی گفت: این پروژه شامل احداث آسانسور و پله برقی، دیوارکشی، کف سازی، مرمت و بهسازی ستون ها، سیستم سرمایش و گرمایش، ایجاد سرویس بهداشتی، نمازخانه و غیره است.

دهقانی زاده با اشاره به درآمد – هزینه ایی بودن شرکت فرودگاهها افزود: استراتژی جذب سرمایه گذار، افزایش درآمدزایی در بخش غیرهوانوردی باید در بستر و لایه های سیاست ها توزیع شود و زمینه ورود بخش خصوصی با ایجاد فضای رقابت سالم و احساس امنیت اقتصادی فراهم شود.

 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: