پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مجوز بهره‌برداری از اسکله‌های‌ بندر صادراتی ماهشهر صادر شد


کد خبر: ٤٤٥٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/03/20-١٢:٤٢

مجوز بهره برداری از شش پست اسکله ی بندر صادراتی ماهشهر توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: معاون مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان و رعایت الزامات و مقررات ملی و بین المللی، مجوز بهره‌برداری از 6 پست اسکله بندر صادراتی ماهشهر توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد. 

 

به گزارش آبادان نیوز: به نقل از ایسنا،رضا زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی رعایت الزامات قانونی در خصوص ساخت و بهره‌برداری از سازه‌ها و تأسیسات ساحلی و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذیربط، حسب قوانین و مقررات جاری، مجوز بهره‌برداری از شش اسکله دلفین با کاربری صادرات نفتی جهت شرکت پالایش نفت آبادان توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

 

وی با اشاره به بند 22 ماده 3 فصل دوم آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم جهت احداث و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی تأکید می‌کند، افزود: این مجوز حسب اعمال حاکمیت دریایی صادر شده و همه فعالان اقتصادی در حوزه سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوزهای قانونی قبل از هر گونه فعالیت هستند.

 

رضا زاده تصریح کرد: ارگان‌ها و مراجع قانونی فقط می‌توانند به پروژه‌ها و تأسیساتی که به اخذ مجوز اقدام کرده‌اند، تسهیلات ارائه کنند و از این مزیت برخوردار شوند؛ بنابراین انجام هرگونه فعالیت در سواحل و دریا، باید با اخذ مجوزهای لازم از سازمان بنادر و دریانوردی باشد

 

 

 

 

اخبارآبادان،خبر خوزستان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: