پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اعلام آمادگی پالایشگاه نفت آبادان برای تولید بنزین یورو4


کد خبر: ٤١١٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/18-٠٩:٠٠

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از افزایشِ 104 درصدیِ حجم تولید این پالایشگاه نسبت به برنامه خبر داد و تولید روزانه خوراک این واحد پالایشگاهی را 420 هزار بشکه در روز اعلام کرد.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:مهندس ابوالحسینی در حاشیه برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، درباره حجم تولید فرآورده های پالایشگاه نفت آبادان در سال 94 گفت: این پالایشگاه در سال گذشته در راستای اقتصاد مقاومتی و رسیدن به توسعه پایدار، نزدیک به 3 میلیون لیتر گاز مایع، 11 میلیون و پانصد هزار لیتر بنزین،18   میلیون لیتر گازوئیل و 2میلیون و 400 هزار لیتر نفت سفید و 19 میلیون لیتر نفت کوره تولید و تحویل بازار داده است.

به گزارش آبادان نیوز: به نقل از پایگاه خبری شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردهای نفتی ایران،وی افزود: در جهت بالابردن کیفیت فرآورده ها به طور آزمایشی واحد تصفیه بنزین با ظرفیت اسمی 27 هزار بشکه در روز در سرویس قرار گرفته است، گوگرد بنزین تولیدی این واحد کمتر از 30 قسمت در میلیون (PPM) می باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان، با راه اندازی این واحد، میزان گوگرد موجود در بنزین تولیدی پالایشگاه از 700 PPM به 150 PPM کاهش یافته است.

وی در پایان از توان و آمادگی این واحد پالایشگاهی برای تولید بنزین یورو 4 خبر داد و گفت: در صورت فراهم شدن زیرساخت ها و نیز حل مشکلات واحد تولید اسید سولفوریک وگرفتن مجوزهای لازم، این پالایشگاه می تواند روزانه 500 هزار لیتر بنزین یورو4 تولید و عرضه نماید.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که با حضور بیش از 1900 شرکت خصوصی و دولتی داخلی و خارجی حوزه صنعت نفت و صنایع وابسته از پنج شنبه 16 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران فعالیت خود را رسما آغاز به کار کرده تا 19 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

 

اخبار آبادان،خبرآبادان،خبر  آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: