پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > شهروندان در مصرف برق صرفه جویی کنند


کد خبر: ١٤٧٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/13-٠٩:٢٤

مدیر برق ناحیه جنوب با توجه به اوج گرما و شرجی در آبادان و خرمشهر از شهروندان خواست در مصرف برق صرفه جویی کنند تا خاموشی ناخواسته اتفاق نخواهد افتاد.

 

آبادان نیوز : مدیر برق ناحیه جنوب با توجه به اوج گرما و شرجی در آبادان و خرمشهر از شهروندان خواست در مصرف برق صرفه جویی کنند تا خاموشی ناخواسته اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش آبادان خبر ، اکبر ناصری مدیر برق ناحیه جنوب با توجه به گرمای هوا و پدیده شرجی و استفاده بیشتر شهروندان آبادانی و خرمشهر از وسایل سرمایشی گفت: اکنون نسبت به روزهای گذشته حدود دو تا سه درصد افزایش بار داشتیم.

 مدیر برق ناحیه جنوب افزود: خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد و تغییر ساعات ادارای و کاهش باری که در سطح صنایع و مشترکان صنعتی ایجاد شد طی چند روز گذشته خاموشی در سطح مشترکان خانگی نداشتیم.

ناصری ادامه داد: از شهروندان عزیز آبادان و خرمشهر خواهشمندیم با توجه به اینکه گرما همچنان ادامه دارد در مصرف برق صرفه جویی کنند که بتوانیم روزها و هفته های آینده را بدون خاموشی برق سپری کنیم.

 او گفت: اگر هریک از مشترکان برق ده درصد در مصرف برق صرفه جویی و از وسایل پرمصرف و غیرضروری در ساعات اوج مصرف اجتناب کنند قطعا خاموشی ناخواسته اتفاق نخواهد افتاد.

مدیر برق ناحیه جنوب با توصیه به مصرف کنندگان برق و مدیریت نمودن مصرف آن گفت: شهروندان عزیز درساعات اوج مصرف که از ساعت ۱۳ تا۱۸ و از ۲۰ تا۲۳ است ما درخدمات رسانی مطلوب و پایدار نمودن برق یاری کنند.

ناصری ادامه داد: زمان بندی استفاده از وسایل پرمصرف برقی در طول شبانه روز می تواند راهکار موثری برای پیشگیری از خاموشی باشد.

او گفت: خدمات دهی ما به مردم آبادان و خرمشهر به صورت ۲۴ساعت است و با توجه به حجم بالای کار علاوه بر گروه های شیفتی در ساعات اوج کار از گروه های استراحت هم برای خدمات رسانی استفاده خواهیم کرد.

راه های مناسب برای صرفه جویی در مصرف برق

مدیر برق ناحیه جنوب تصریح کرد: شهروندان از وسایل سرمایشی کمتری برای خنک نگه داشتن منزل  استفاده شود، وسایلی که در ساعات اوج مصرف برق نیاز ضروری به استفاده آن نیست روشن نکنند ، همکاران و شهروندان درب های منزل و یا ادارات را مدام باز و بسته نکنند زیرا باعث هدر رفت سرما می شود و این امر مساوی با مصرف انرژی است.

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: