پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > حمایت حاکمیتی از شرکت های دانش بنیان نتایج مثبتی در پی خواهد داشت


کد خبر: ١٤٧٤١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/08-١٩:١٥

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر از صنعتگران، متخصصان و شرکت های دانش بنیان پشتیبانی حاکمیتی شود، به طور حتم نتایج بسیار خوبی نیز در پی خواهد داشت.

 

آبادان نیوز : رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر از صنعتگران، متخصصان و شرکت های دانش بنیان پشتیبانی حاکمیتی شود، به طور حتم نتایج بسیار خوبی نیز در پی خواهد داشت.

به گزارش آبادان خبر ، فریدون عباسی در مراسم رونمایی از نخستین پمپ هیدرولیک مولتی فاز سطح الارضی ایرانی چاه های نفت در منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: باید روند صحت سنجی و تکرار پذیر بودن این محصول طی شود. بی شک مسیر کنونی راهگشا است و اگر به آن خوب پرداخته شود و از صنعتگران، متخصصان و شرکت های دانش بنیان پشتیبانی حاکمیتی شود، به طور حتم نتایج بسیار خوبی نیز در پی خواهد داشت.

وی جهش تولید را مستلزم حمایت حاکمیت از تولید کننده و رفع قوانین دست و پا گیر دانست و افزود: منطقه نفتی خوزستان زمانی نفتی می شود که کارش تنها استخراج نفت نباشد و بتواند تجهیزات مورد نیاز در صنایع پائین دستی و سرچاهی را نیز بسازد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حصر آبادان در دوران دفاع مقدس و تشبیه آن به امروز که  کشور در حصر اقتصادی، فنی، مهندسی قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید بکوشیم تا این حصر را نیز شکسته و نیاز است در این راه دوستی و همفکری داشته باشیم و دارایی هایمان را اعم از نیروی انسانی، فنی و تجهیزاتی به میان آوریم تا کارها به سهولت پیش رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،آبادان خبر،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: