پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی


کد خبر: ١٣٢٥٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/12/24-١١:٤٤

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای هماهنگی با مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس، مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض و انتقال پلاک، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 

آبادان نیوز:معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای هماهنگی با مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس، مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض و انتقال پلاک، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش آبادان خبر،سیدعلی موسوی با بیان این موضوع که مانند هفته گذشته خدمات دهی در خصوص ماشین های پلاک اروندی تعطیل خواهد بود، افزود: از هموطنان و همشریان عزیز تقاضا داریم تا به گمرگ جمهوری اسلامی، گمرگ منطقه آزاد اروند و مرکز شماره گذاری، مراجعه نکنند.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری از ارائه خدمات مذکور معذور هستیم و از مردم خواستاریم به آبادان و خرمشهر برای این موضوع سفر نکنند.

سیدعلی موسوی از تعطیلی ادارات کار و ثبت شرکت ها به دلیل ازدحام جمعیت تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار داشت: به کسانی که در اداره کار منطقه آزاد اروند دعاوی و یا از قبل تعیین وقت داشته اند از طریق پیامک اطلاع رسانی شده که تمام جلساتشان به سال آینده موکول خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه افزود: همچنین از
افرادی که تغییرات شرکت، افزایش سرمایه و یا خواهان ثبت شرکت جدید هستند خواهشمندیم در هفته آخر سال مراجعه نکرده و پیگیری امورشان را به سال آینده موکول کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،آبادان خبر،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان  نیوز،منطقه آزاد  اروند،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: