پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > بازسازی فوری بازار کنزالمال در دستور کار است


کد خبر: ١٢٦٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/09/30-١٨:١١

بازسازی سریع بازار اروند (کنزالمال) در دستور کار سازمان و شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد اروند است.

 

بازسازی سریع بازار اروند (کنزالمال) در دستور کار سازمان و شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد اروند است.
به گزارش آبادان خبر ، کمال رضایی گفت: با توجه به تامین اعتبار لازم و همچنین صدور دستور از سوی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، عملیات آوار برداری و بازسازی فوری این مجتمع صادر شده است.

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد اروند افزود: بازدید لازم با همراهی مدیرکل حراست سازمان و هیات همراه از بازار اروند صورت گرفته است و بزودی تیم فنی و مالی در محل بازار به سرپرستی مدیریت بازار مستقر و کلیه امور مربوط پیگیری خواهد شد.

کمال رضایی ضمن تاکید بر لزوم بازسازی این بازار خاطرنشان کرد: این بازار یکی از اماکن مهم در حوزه فعالیت های اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری منطقه است که به یاری خدا و با تلاش سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند بزودی همانند قبل به فعالیت خود به شکل بهتری ادامه خواهد داد.

مجتمع تجاری منطقه آزاد اروند که از آن به عنوان بازار کنزالمال نام برده می شود در جاده آبادان به خرمشهر واقع است که با بیش از ۲۵۰ غرفه تجاری، عرضه کننده کالای همراه ملوانی به شمار میرود و امتیازات مختلفی همچون معافیت مالیاتی بر محصولات را شامل می شود.

انواع کالا اعم از پوشاک، لوازم بهداشتی، برقی و الکترونیکی در این بازار عرضه میشود و در روزهای پایانی هفته به طور میانگین بیش از دو هزار نفر از شهرهای مختلف استان و کشور نیازمندیهای خود را از این بازار تامین می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه  آزاداروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: