پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > راه اندازی نخستین شتاب دهنده استارت آپ ها در منطقه آزاد اروند


کد خبر: ١٢٢٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/08/14-٢١:٣١

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از راه اندازی نخستین مرکز نوآوری و فناوری با حضور معاون فناوری رییس جمهور به عنوان شتاب دهنده استارت آپ ها در این منطقه خبر داد.

 

آبادان نیوز  : معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از راه اندازی نخستین مرکز نوآوری و فناوری با حضور معاون فناوری رییس جمهور به عنوان شتاب دهنده استارت آپ ها در این منطقه خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ، سید علی موسوی دررویداد تخصصی ایده های استارت آپی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) ، که بعد از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: شتاب دهندگان واسطه میان استارت آپ ها برای جذب سرمایه گذار هستند که قرار است نخستین شتاب دهنده با عنوان مرکز نوآوری و فناوری در منطقه آزاد اروند راه اندازی شود و تفاهمنامه آن نیز امضا شده است.

وی از افتتاح این مرکز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز ظرف ۲ هفته آینده با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح می شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای  سازمان منطقه آزاد اروند ارتقای شاخص های اقتصاد دانش بنیان در راستای برنامه های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و ایجاد اکوسیستم نوآوری و فناوری را از جمله اهداف راه اندازی این مرکز دانست.

وی حمایت از کسب و کارهای کوچک و تجاری سازی آنها را سیاست های سازمان منطقه آزاد اروند خواند و گفت: از تعاملات در شبکه های نو از جمله استارت آپ ها حمایت می شود و این اقدامات حمایتی با همکاری اتاق های بازرگانی، اتاق های اصناف، بخش خصوصی و کسانی که مایل هستند در بخش های مختلف بهداشت، فناوری، تجارت، خدمات، صنعت، گردشگری و هنر سرمایه گذاری کنند انجام خواهد شد.

موسوی به برگزاری این رویداد نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی انجام و در طی آن کارهای بسیار خوبی ارائه شد که از میان آن ها سه ایده به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی افزود: این رودیداد در منطقه آزاد تکرار خواهد شد و از این سه ایده برتر نیز حمایت می شود که با راه اندازی شتاب دهنده می توان نسبت به جذب سرمایه گذار برای ورود ایده ها به بخش تجاری و صنعتی نیز اقدام کرد.

 

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاداروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: