پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برای مقابله با سارقان در روز طبیعت چه کنیم؟


کد خبر: ٩٥٨٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/01/12-٢٣:١٤

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان سروان امیرسام کمایی گفت: رفتن به سیزده بدر و بودن در پارک ها و طبیعت گاهی اوقات همراه با استرس است.استرس از وجود سارقان به خانه ای که صاحبانش به تفرجگاهها یا به دل طبیعت رفته است

 

 به گزارش  آبادان  نیوز ، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان سروان امیرسام کمایی گفت: رفتن به سیزده بدر و بودن در پارک ها و طبیعت گاهی اوقات همراه با استرس است .استرس از وجود سارقان به خانه ای که صاحبانش به تفرجگاهها یا به دل طبیعت رفته است.اما چه باید کرد که بی استرس این روز را پشت سر گذاریم امیدوارم شهروندان عزیز با عمل به توصيه ها از سرقت احتمالي خانه هاي خود در روز ۱۳فروردین پيشگيري كنند.
✅توصیه ها✅⬇ 
🔶حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کنید. 🔶از گذاشتن کلید منزل زیر جا کفشی، داخل کفش ، گلدان و ... خودداری کنید.🔷منزل خود را به تجهیزاتی از قبیل دزد گیر، دوربین مداربسته تجهیز کنید. 
🔶 هنگام ترک منزل از نگهداری هر گونه وجه نقد،اشیاء قیمتی، طلا و جواهرات در منزل خودداری نموده و آنها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارید. 🔷هنگام خروج از منزل از قفل و بسته بودن درب های ورودی، تراس، پشت بام و پنجره ها مطمئن شوید . 🔶از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس و غیر مطمئن پرهیز کنید.
 🔶صدای زنگ منزل و سوالات بی مورد توسط افراد ناشناس را زنگ خطر تلقی کنید. 🔶توقف بدون علت خودروهای سواری مشکوک که معمولا3 یا 4  نفر سرنشین دارند در نزدیکی منزل قابل بررسی است به پلیس 110 اطلاع دهید. 
🔷در بکارگیری خدمه، پرستار کودک، نظافت چی، دقت نموده و افراد مطمئن استخدام نمایید. 🔶از بازکردن درب منزل بر روی اشخاص مشکوک که تحت عنوان میهمان سایر واحد های مجتمع، تعمیر کار، تاسیساتی و ... مراجعه می نمایند قبل از شناسایی و اطمینان خوداری نمایید. 🔷حفاظت فیزیکی منزل را کامل کنید، استفاده از نرده و حفاظ برای پنجره ها، دیوار حیاط و نصب درب ضد سرقت ضروری است . 🔶تصور این است که سرقت منزل در نیمه های شب انجام می شود در حالی که بیشترین سرقت های منزل در اوایل شب از غروب آفتاب تا نیمه شب و در فاصله زمانی کوتاه صورت می گیرد. 🔷 همیشه به هنگام خروج از منزل از قفل بودن درب تراس اطمینان حاصل كرده و از قرار دادن کلید بر روی آن خودداری نمایید. 🔶هیچگاه کلید گاوصندوق را در محل قابل دسترس قرار ندهید و حتی الامکان آن را به همراه داشته باشید . 🔷اشیاء با ارزش خود را به صندوق امانات بانک بسپارید .🔶از قرار دادن چهارپایه ؛ نردبان و نظایر آن در حیاط منزل خصوصاً در کنار دیوار خودداری نمایید.🌹با آروزی روزی خوش درکنار خانواده...بیاییم در روزی که به نام طبیعت نامگذاری شده است هوای طبیعت را داشته باشیم....نشاط بهاری- نظم و قانونمداری🌹






آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: