پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اسامی بازیکنان غایب پیکان اعلام شد


کد خبر: ٧٥٩١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1397/01/16-١٠:٣٥

«مجید جلالی» سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران، گفت: این تیم در بازی روز پنجشنبه هفته جاری مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان چهار بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 

«مجید جلالی» سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران، گفت: این تیم در بازی روز پنجشنبه هفته جاری مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان چهار بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش  آبادان نیوز ،جلالی چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم صنعت نفت آبادان در سالن کنفرانس استادیوم تختی آبادان اظهار کرد: شاهین ثاقبی، مرتضی آقاخان، مهران موسوی و ابوالفضل ابراهیمی در بازی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان غایب هستند.
وی افزود: دید خود را متمرکز جدول رده بندی نمی کنیم، بلکه همه ذهن و حواس خود را متمرکز بازی های پیش رو و سعی می کنیم بازی به بازی تیم را جلو ببریم.
وی ادامه داد: نگاه بازی به بازی به حریفان پیش رو می تواند آرامش بیشتری به تیم تزریق و کمک کند تمرکز بیشتری بر تیم حاکم شود.
جلالی افزود: با وجود اینکه بین بازی گذشته تیم تا بازی فردا (پنجشنبه)، پنج روز فاصله است ولی سعی می کنیم بازی خوبی را در مقابل تیم صنعت نفت آبادان به نمایش بگذاریم.
وی گفت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دوره از رقابت های لیگ برتر، از توانایی بالای فنی برخوردار است، ولی بازیکنان تیم پیکان این توانایی را دارند که پیروز این بازی حساس باشند.
تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در چارچوب هفته 27 لیگ برتر جام خلیج فارس روز پنجشنبه ساعت 19 در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار هم می روند.
تیم فوتبال پیکان تهران با 44 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر و صنعت نفت آبادان نیز با 34 امتیاز در رده هشتم لیگ قرار دارد.
تیم فوتبال پیکان تهران در هفته 26 لیگ برتر با یک گل تیم فوتبال سپاهان اصفهان را شکست داده بود.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: