پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > جدال دوستانه صنعت نفت و فولاد


کد خبر: ٧٥٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/21-٠٩:١٤

2 تیم لیگ برتری فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان برای آمادگی بیشتر در رقابت های لیگ برتر در 2 بازی دوستانه رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

 

2 تیم لیگ برتری فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان برای آمادگی بیشتر در رقابت های لیگ برتر در 2 بازی دوستانه رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش آبادان نیوز ،عبدالمهدی زهره بخش روز یکشنبه با هماهنگی به عمل آمده از سوی دو تیم فولاد و نفت آبادان تا پایان سال جاری یک بازی دوستانه در اهواز بین دو تیم برگزار می شود همچنین بازی دیگری بین دو تیم در آبادان انجام خواهد شد.

سرپرست تیم فولاد خوزستان افزود: در جلسه ای که بین دو تیم برگزار شد روز 24 اسفندماه دو تیم فولاد و صنعت نفت در آبادان به مصاف هم می روند همچنین روز 28 اسفندماه در اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.
وی عنوان کرد: همچنین برای هماهنگی بیشتر بازیکنان تیم، از ساعت 15:30 روز دوشنبه 21 اسفندماه در ورزشگاه خانگی به مصاف تیم بهمئی رامهرمز می رویم.
زهره بخش ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ بازیکن مصدومی در تیم نداریم و تمرینات به خوبی و به دور از حاشیه برگزار می شود. امیدواریم در پنج بازی باقیمانده نتایج خوبی گرفته و سهمیه آسیا کسب کنیم.
وی در پایان گفت: با تشخیص کادر فنی تمرینات تیم از روز 28 اسفندماه به مدت سه روز تعطیل خواهد شد و تمرینات مان از روز 2 فروردین ماه از سر گرفته می شود.
به گزارش آبادان نیوز تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 38 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم روز 11 فروردین ماه در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم پدیده خواهد بود.


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: