پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مشکل بیمه سلامت روستاییان باید در سطح ملی حل شود


کد خبر: ٧٣٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/18-١٨:٠٥

فرماندار آبادان گفت: مهمترین مشکل در حوزه بیمه سلامت به ویژه در بخش روستایی این است که افراد در هنگام خروج از محدوده خود با مشکل مواجه هستند.

 

فرماندار آبادان گفت: مهمترین مشکل در حوزه بیمه سلامت به ویژه در بخش روستایی این است که افراد در هنگام خروج از محدوده خود با مشکل مواجه هستند.

به گزارش آبادان نیوز، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید الاحداث بیمه سلامت شهرستان آبادان در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از خدمات قابل ارائه سازمان بیمه سلامت افزود: کمترین گلایه و شکوائیه را از سوی افراد تحت پوشش بیمه سلامت در آبادان داریم؛ البته در حوزه قانون گذاری یا آئین نامه های مربوط مشکلاتی از جمله بحث روستائیان در زمان خروج از محدوده شان به قصد سفر است که باید در سطح ملی دنبال و حل شود.

وی با اشاره بر لزوم ارجاع این افراد به پزشک مربوطه شان اظهار کرد: افراد تحت پوشش باید به طور دائم در سفرهایشان گواهی هایی را با خود همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد:  چند شکایت در این باره داشتیم که رفع شد.

فرماندار آبادان با بیان اینکه انجام اقدامات و اجرای پروژه های رفاهی برای مردم از جمله وظایف دولت است، گفت: در این راستا ۳۰ میلیارد تومان پروژه قابل بهره برداری در این دهه فجر در شهرستان آبادان مهیا شد که به طور نمادین ۱۳ میلیارد تومان آن را افتتاح می کنیم.

شهبازی افزود: معتقدیم اگر طرحی کلنگ زنی می شود باید اعتبارش هم دیده شود، اگر طرحی افتتاح می شود بایستی بلافاصله قابل استفاده برای مردم باشد.

 

 

 

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: