پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پیروزی تیم پتروشیمی در مصاف با پالایش نفت


کد خبر: ٧٣٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/18-٠٨:٤٨

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار رده بندی لیگ برتر برابر حریف خود به برتری رسید تا یک گام به کسب عنوان سومی نزدیک تر شود.

 

 

 

 

 

 

 

تبم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار رده بندی لیگ برتر برابر حریفان خود به برتری رسید تا یک گام به کسب عنوان سومی نزدیک تر شود.

به گزارش آبادان نیوز،تیم پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان روز سه شنبه در دومین دیدار مرحله رده بندی در ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پتروشیمی با نتیجه 87 بر 70 به برتری رسید.

شاگردان مهران شاهین طبع که دوشنبه در نخستین دیدار رده بندی به پیروزی رسیده بودند با تمرکز بهتری به میدان رفتند تا با پیروزی برابر رقیب دیرینه خود از شانس بیشتری برای کسب مقام سومی لیگ برتر امیدوار باشند.
در کوارتر نخست این دیدار بازیکنان پتروشیمی بندرامام همچون بازی روز گذشته کار را تهاجمی شروع کردند و با پرتاب های کم اشتباه خود با نتیجه 19 بر 16 به برتری رسیدند.
در کوارتر دوم شاهد یک بازی پایاپای و برابر بودیم که در انتها با نتیجه 23 بر 20 به سود تیم پتروشیمی به پایان رسید.
کوارتر سوم دیدار در حالی آغاز شد که بازیکنان پتروشیمی با دوندگی و توپ ربایی بیشتر توانستند با نتیجه 20 بر 15 به برتری برسند تا کار برای پالایش نفت آبادان در ادامه سخت تر شود.
در کوارتر چهارم دو تیم کمتر میل به حرکات تاکتیکی و هجومی داشتند و در نهایت این کوارتر با برتری 25 بر 19 به سود پتروشیمی به پایان رسید.
شاگردان مهران شاهین طبع در صورت پیروزی در بازی سوم موفق به کسب عنوان سومی رقابت های این فصل می شوند در غیر این صورت کار به بازی های چهارم و پنجم کشیده می شود.
دیدارهای سوم و چهارم مرحله رده بندی 20 و 21 بهمن در آبادان برگزار می شود. 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: