پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برای برگزاری مسابقه در تبریز باید شرایط و مسائل امنیتی لحاظ شود.


سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برای برد و فینالیست شدن به تبریز می رویم، زیرا قبلا نیز توانستیم در آن جا این تیم را شکست دهیم و باز هم می توانیم این کار را تکرار کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برای برد و فینالیست شدن به تبریز می رویم، زیرا قبلا نیز توانستیم در آن جا این تیم را شکست دهیم و باز هم می توانیم این کار را تکرار کنیم.

به گزارش آبادان نیوز،مرتضی‌سام بوشهری با اشاره به بازی پنجم تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز از سری رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهارکرد: تیم پالایش نفت به لحاظ فنی تمرینات خوبی را انجام داده است و برای پیروزی به میدان خواهد رفت.

وی افزود: تیم شهرداری تبریز از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است اما کادر فنی و بازیکنان پالایش نفت تمام تلاش و توان خود را برای پیروزی مقابل این تیم به کار خواهند گرفت و مطمئنا فینالیست خواهیم شد.

بوشهری با اشاره به خط و نشان کشیدن سرپرست تیم شهرداری تبریز برای نفتی ها، عنوان کرد : رفتار سرپرست تیم شهرداری تبریز در دو بازی گذشته که در آبادان برگزار شد، مناسب نبود زیرا او چندین بار عنوان کرد که اگر شما به تبریز بیایید ما نیز شما را اذیت خواهیم کرد.

وی با اشاره به سالن تبریز، ادامه داد: این سالن  از نظر کیفی مناسب نیست و استانداردهای لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارد.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد: برای برگزاری مسابقه در تبریز باید شرایط و مسائل امنیتی لحاظ شود. همچنین از فدراسیون تقاضا داریم از ناظران خوب و قوی برای این بازی استفاده کند.

وی به ورود تبل در سالن مسابقات اشاره کرد و گفت: وقتی شرایطی در آبادان لحاظ می شود باید در تبریز نیز این شرایط لحاظ شود؛ مثلا در آبادان از ورود تبل به داخل سالن توسط هواداران برای تشویق تیم شان ممانعت شد اما چرا ورود آن در تبریز بلامانع است؟ اگر قانون است باید برای همه تیم ها به صورت یکسان اجرا شود.

بوشهری با بیان این که سالن برگزاری مسابقات بسکتبال در تبریز فاقد رختکن مناسب برای بازیکنان است نیز عنوان کرد : در بازی های گذشته که تیم ما به تبریز اعزام شد، نبود رختکن مناسب در سالن مسابقه، ما را دچار مشکل کرد. 

وی اظهار کرد: ما برای برد و فینالیست شدن به  تبریز می رویم و قبلا نیز توانستیم در آن جا این تیم را شکست دهیم و باز هم می توانیم پیروزی مان را تکرار کنیم. همچنین برای تیم شهرداری تبریز که دارای کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب و تکنیکی است، آرزوی موفقیت دارم.
آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،بسکتبال،تیم بسکتبال پالایش نفت،تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت،سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،مرتضی سام بوشهری،شهرداری تبریز
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: