پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پیروزی شهرداری تبریز برابر پالایش نفت


کد خبر: ٧٢٤١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/28-٠٩:٣٨

تیم بسکتبال شهرداری تبریز در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر امشب (چهارشنبه)در برابر تیم پالایش نفت آبادان به پیروزی رسید.

 

تیم بسکتبال شهرداری تبریز در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر امشب (چهارشنبه)در برابر تیم پالایش نفت آبادان به پیروزی رسید.

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال و مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم بسکتبال شهرداری تبریز با نتیجه 81 بر 75 برابر تیم پالایش نفت آبادان به پیروزی رسید.

این بازی در سالن صدرای تبریز برگزار شد. در این رقابت تیم میزبان در کوارتر اول نمایش بهتری نسبت به نماینده آبادان داشت و این کوارتر را با نتیجه 25 بر 17 به سود خود به پایان برد.
در آغاز کوارتر دوم، شهرداری تبریز روند رو به رشد خود را ادامه داد اما پالایش نفت نیز پا به پای میزبان تلاش کرد و امتیاز گرفت و این کوارتر را با نتیجه 20 بر 24 از حریف برد.
کوارتر سوم این دیدار همچنان با حساسیت بالایی دنبال شد اما پالایش نفت باز هم بازی شروع خوبی نداشت و اختلاف دو تیم از 10 امتیاز نیز گذشت.
درگیم چهارم شاگردان «هماد سامری» عملکرد مناسب تری نسبت به میزبان داشته و تنها توانستند قسمتی از اختلاف را کاهش دهند و درپایان این دیدار را با نتیجه 81 بر 75 واگذار کردند.
«هروویه پولیکو» بازیکن کروات شهرداری تبریز در این دیدار 33 امتیاز، 8 ریباند و 4 پاس گل داشت و برترین بازیکن میدان بود.
دومین دیدار دو تیم پنجشنبه برگزار می شود.
در دیگر دیدار این مرحله تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،بسکتبال،لیگ برتر، لیگ برتر بسکتبال،تیم،تیم بسکتبال،تیم بسکتبال شهرداری تبریز،تیم بسکتبال پالایش نفت،تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،هماد سامری

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/28 15:28
0
0
جناب سامری جا دارد از تلاسه های بی شایبه شما تشکر کنیم,,امیدواریم شاهد پیروزی های بعد از این باشیم
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: