پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مقابل ذوب آهن اصفهان بازی آسانی نخواهیم داشت


کد خبر: ٧٢٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/28-٠٩:٠٥

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:دیدار آسانی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان نخواهیم داشت اما برای پیروزی همه تلاش خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:دیدار آسانی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان نخواهیم داشت اما برای پیروزی همه تلاش خواهیم کرد.

به گزارش آبادان نیوز ،پیمان صاحب جمعی روز چهارشنبه در غیاب فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری با عذرخواهی از تأخیر در این نشست و تسلیت شهادت دریانوردان کشورمان در حادثه کشتی سانچی افزود: من بیشتر خودم را یک ذوب ‌آهنی می‌دانم، چون سه فصل پرافتخار را در این تیم سپری کردم و همیشه وقتی به گذشته نگاه می‌ کنم به خاطر نتایج این سه فصل احساس غرور می‌کنم.
وی گفت: با توجه به برنامه فشرده سازمان لیگ، تیم صنعت نفت آبادان در 13 روز باید چهار بازی سنگین انجام دهد که 2 بازی آن با تیم های استقلال و پرسپولیس تهران است و بنا داریم در دیدارهای آینده کمتر از بازیکنان کلیدی خود استفاده کنیم تا آنها را برای دیدار با استقلال و پرسپولیس در اختیار داشته باشیم. 
صاحب جمعی اظهار کرد: می دانیم که مقابل ذوب آهن اصفهان بازی آسانی نخواهیم داشت و ذوب آهن از مدیر لایق ،کادر فنی توانمند و بازیکنان خوبی برخوردار است ولی ما هم قسم شده ایم تا پیروز میدان باشیم.
مربی صنعت نفت افزود: دیدارهای گذشته تیم ذوب آهن اصفهان را بخوبی آنالیز کرده ایم و امیدواریم همانند دیدار رفت بازی خوبی را ارائه دهیم و مطمئن هستم فردا بازی تماشاگر پسندی را به نمایش خواهیم گذاشت.
وی گفت: هیچگاه به بازی دفاعی روی نخواهیم آورد و قصد داریم با ارائه یک بازی هوشمندانه و هدفمند به سه امتیاز دیدار مقابل ذوب آهن دست یابیم و با دست پر اصفهان را ترک کنیم.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیستم لیگ برترفوتبال ایران فردا ( پنجشنبه 28 دی ) در روزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود. 
تیم ذوب آهن اصفهان با 29 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و صنعت نفت آبادان نیز با 25 امتیاز در رده نهم این رقابت ها قرار دارد. 

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال صنعت نفت،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،پیمان صاحب جمعی،مربی تیم فوتبال نفت آبادان،ذوب آهن،تیم ذوب آهن اصفهان،لیگ برتر فوتبال ایران

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: