پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > منطقه آزاد اروند برای احیای باغ موزه دفاع مقدس آبادان کمک کند


فرماندار آبادان خواستار کمک منطقه آزاد اروند در احیای باغ موزه دفاع مقدس این شهر در جهت اشاعه، ترویج و نگهداری آثار به جای مانده از دفاع مقدس شد.

 

 

 

 

 

فرماندار آبادان خواستار کمک منطقه آزاد اروند در احیای باغ موزه دفاع مقدس این شهر در جهت اشاعه، ترویج و نگهداری آثار به جای مانده از دفاع مقدس شد.

 

به گزارش آبادان نیوز ،عزیزاله شهبازی عصر امروز(یکشنبه) در جلسه هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس که در محل فرمانداری آبادان برگزار شد، افزود: کارهایی که در طی چهار سال گذشته در جهت حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس انجام شد، بی نظیر بوده است به طوری که برای احیای باغ موزه دفاع مقدس آبادان با استفاده از اعتبارات استانی و داخلی کارهایی انجام و ریل گذاری ها صورت گرفته است. 

وی اظهار کرد: پیرو مصوبات هیئت دولت و قانون موضوعه در خصوص حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، بخشنامه ای صادر شد که براساس آن وظایف مربوطه انجام می شود. 

شهبازی تصریح کرد: دستگاههای اجرایی شهر موظف هستند تا با بهره گیری از فضای معنوی حاکم در منطقه و کشور که از بابت ارزشهای دفاع مقدس در کشور حاکم است برای تبیین و معرفی نقش و جایگاه مردم و ادارات در دفاع مقدس گام بردارند. از سازمان منطقه آزاد اروند هم انتظار می رود که برای احیای باغ موزه دفاع مقدس آبادان تلاش کند.

فرماندار آبادان با بیان اینکه ظرفیت های فراوانی بابت دوران دفاع مقدس در آبادان وجود دارد، گفت: در آبادان و خرمشهر، رشادتها و ایثارگریهای فراوانی در دفاع از میهن اسلامیمان توسط مردم به خصوص جوانان در رده های مختلف سنی انجام شد که باید به مردم در سایر نقاط کشور معرفی و شناسانده شوند. این اقدام سبب بالندگی آبادان می شود. 

شهبازی با اشاره به اینکه محور مقاومت که اکنون در سایر کشورها شکل گرفته از انقلاب ایران تاسی گرفته است، افزود: همگی دست در دست یکدیگر داده و در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های تعیین شده در قالب آئین نامه اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستانها گام برداریم. 

برگزاری جلسات مستمر شورا به صورت هر ماه یک بار، تعیین دبیرخانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در منطقه، کمک سازمان منطقه آزاد اروند در بازسازی و احیاء باغ موزه دفاع مقدس آبادان، همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر برای شناسایی آثار جنگی و رزمگاههای مختلف در سطح شهر، اقدام شهرداری در انجام تنظیفات محل باغ موزه، معرفی یک نفر از هر اداره به مسئول باغ موزه دفاع مقدس برای انجام وظایف تعیین شده هر اداره و معرفی دو نیروی خدماتی به باغ موزه دفاع مقدس از سوی شهرداری از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،باغ موزه،دفاع مقدس،باغ موزه دفاع مقدس،فرمانداری،فرمانداری آبادان،فرماندار،فرماندار آبادان،عزیزاله شهبازی،منطقه آزاد اروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: