پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مشکل من و باشگاه صنعت نفت فقط مالی است


کد خبر: ٧٠٢٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/19-١٢:٣٠

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که مشکلش با مسئولان این باشگاه فقط به مسائل مالی مربوط می‌شود.

 

به گزارش آبادان نیوز ،فراز کمالوند درباره رفع مشکلات تیم صنعت نفت آبادان و آغاز دوباره تمرینات این تیم پس از اعتصاب دو روزه بازیکنان، اظهار داشت: یکسری مشکلاتی در آبادان بود که به پشتیبانی و مسائل مالی برمی‌گشت. بازیکنان ما در چند وقت اخیر پولی نگرفته‌اند. این بچه‌ها همه از شهرهای مختلف جمع شده و در آبادان فوتبال بازی می‌کنند. ما باید مشکلات این بازیکنان را رفع و رجوع کنیم.
وی در ادامه افزود: آقای عیسی‌زاده (مدیرعامل باشگاه) روز گذشته با من صحبت کرد. او از من خواست که در آستانه بازی با پرسپولیس با بازیکنان صحبت کنم تا آنها به سر تمرین بیایند. من هم گفتم که اول باید مشکلات برطرف شود، چون به حد کافی بین بازیکنانم سر این مسئله «بد» شدم. مشکل من و باشگاه صنعت نفت فقط مسائل مالی است و ما مشکل دیگری با هم نداریم. آقای عیسی‌زاده هم قول داد که مشکلات تیم را حل کند. البته این دفعه قول مساعد داده‌اند که مشکلات برطرف شود.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس، خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است. آنها قهرمان لیگ گذشته هستند و الان هم در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند. قطعاً بازی سختی است، اما ما هم صنعت نفت هستیم و بازیکنان خوبی داریم. در هفته‌های گذشته هم نتایج خوبی گرفتیم. مطمئناً می‌رویم که جلوی پرسپولیس یک بازی خوب و ان‌شاءالله با نتیجه را انجام بدهیم.
کمالوند در پاسخ به این پرسش که «آیا عدم برگزاری تمرینات صنعت نفت در روزهای گذشته مشکلی را برای این تیم مقابل پرسپولیس به وجود نمی‌آورد؟»، گفت: نه، ما پنج روز پیش بازی داشتیم. اگر حساب کنید، فقط یک جلسه تمرین مفید را از دست داده‌ایم.
آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تین فوتبال،تیم صنعت نفت،تیم صنعت نفت آبادان،سرمربی تیم صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند
منبع:فانوس
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: