پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > جشنواره "شرجی و آیه‌های تماشا" در دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار می‌شود


دبیر جشنواره "شرجی و آیه‌های تماشا" با اشاره به برگزاری این جشنواره در دانشکده علوم پزشکی آبادان، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا 25 آذرماه فرصت دارند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

 

 

 

 

 

 

دبیر جشنواره "شرجی و آیه‌های تماشا" با اشاره به برگزاری این جشنواره در دانشکده علوم پزشکی آبادان، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا 25 آذرماه فرصت دارند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند. 

به گزارش آبادان نیوز ،حسین کایدخورده اظهار کرد: جشنواره شرجی و آیه‌های تماشا چهار بخش شعر، داستان، عکس و یک بخش ویژه دارد. دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را از طریق ایمیل prabadan93@gmail.com  برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. موضوع جشنواره در هر سه بخش شعر، داستان و عکس آزاد اعلام شده است. متقاضیان شرکت در بخش‌های شعر و داستان کوتاه می‌توانند حداکثر سه اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. داستان‌‎های ارسالی نباید از ۸۰۰ کلمه کمتر و از سه هزار کلمه بیشتر باشند. در بخش عکس، آثار ارسالی می‌توانند سیاه و سفید و یا رنگی باشند و باید تنها به صورت فایل ارائه شوند.

دبیر جشنواره "شرجی و آیه‌های تماشا" در خصوص شرایط شرکت در بخش ویژه جشنواره، گفت: شرکت‌کنندگان در رقابت شعر و داستان برای حضور در بخش ویژه می‌توانند یک قطعه شعر و یک داستان خود را با موضوع «بهداشت و سلامت در دفاع مقدس» برای دبیرخانه ارسال کنند. داوری بخش ویژه به صورت مجزا انجام می‌شود. 

کایدخورده افزود: شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف این جشنواره باید همراه آثار ارسالی خود، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل در دانشکده و یا دانشگاه مبدا را نیز ارسال کنند، در غیر این صورت آثار آن‌ها به بخش داوری راه پیدا نمی‌کند.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،جشنواره،جشنواره آیه های تماشا،دبیر جشنواره،دبیر جشنواره آیه های تماشا،حسین کاید خورده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: