پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تعدد مراجعات به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده پزشکی آبادان ارتباطی با بارندگی اخیر ندارد


معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان امر طبیعی است و ارتباطی به بارندگی اخیر ندارد.

 

 

 

 

 

 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان امر طبیعی است و ارتباطی به بارندگی اخیر ندارد.

به گزارش آبادان نیوز،آرمین خالق‌جو اظهار کرد: مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان یک امر طبیعی است و ارتباطی به بارندگی ندارد.

وی با اشاره به خبر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مراجعه 20 بیمار تنفسی به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر براثر بارندگی عنوان کرد: این مراجعه در شرایطی پیش‌آمده که مطب‌های خصوصی به دلیل تعطیلی رسمی، تعطیل بوده‌اند و به‌طور طبیعی مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها در روزهای تعطیل افزایش پیدا می‌کند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مراجعه بیماران تنفسی به مراکز درمانی تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان امری طبیعی و روزانه است عمده این بیماران نیز دارای بیماری‌های مضر تنفسی هستند.

وی با عنوان اینکه بیماری‌هایی همچون سرماخوردگی، زکام و عفونت‌های ریوی در این فصل جزو بیماری‌های شایع است، بیان کرد: در سال‌های گذشته و در روزهایی که در آبادان، خرمشهر و شادگان بارندگی داشتیم، آمار مراجعات به بیش از ۲۰۰ نفر می‌رسید.

خالق جو افزود: بیماران به دلیل تعطیلی مطب‌ها به بیمارستان‌ها مراجعه کردند، این امر سبب شد تا روئسای بیمارستان‌ها به‌اشتباه بارندگی را عامل مراجعه بیماران تنفسی اعلام کنند.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،معاون بهداشت دانشکده پزشکی،معاون بهداشت دانشکده پزشکی آبادان،آرمین خالق جو

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: