پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > 2 بازیکن صنعت نفت آبادان ، دیدار مقابل سپاهان اصفهان را از دست دادند


مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:دربازی برابر سپاهان اصفهان یک بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم داریم.

 

 مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:دربازی برابر سپاهان اصفهان یک بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم داریم.

به گزارش آبادان نیوز،غلامحسین امینی فر روز چهارشنبه اظهار کرد : روز جمعه در حالی به مصاف سپاهان اصفهان می رویم که 2 بازیکن خود را بدلیل محرومیت و مصدومیت به همراه نداریم.
وی افزود: مگنو باتیستا که از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم صنعت نفت در این فصل بشمار می رود بدلیل محرومیت نمی تواند مقابل سپاهان به میدان برود.
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:غیبت باتیستا در این دیدار برای کادر فنی تیم صنعت نفت سخت است ، امیدواریم بازیکن جانشین بتواند جای خالی این هافبک برزیلی را پر کند.
امینی فر از غیبت محمد شادکام برابر سپاهان بدلیل مصدومیت خبر داد و افزود: شادکام مهاجم با تجربه تیم نفت نیز در تمرینات این هفته از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و فرصت قرار گرفتن در ترکیب تیم برابر سپاهان را از دست داد.
وی تصریح کرد:دیگر بازیکنان تیم صنعت نفت به لحاظ آمادگی شرایط خوبی دارند که در صورت صلاحدید کادر فنی برابر سپاهان اصفهان به میدان می روند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه هفته جاری از هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادانمیزبان سپاهان اصفهان است با 14 امتیاز و یک بازی کمتر در رده نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،صنعت نفت آبادان،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،مدیر تیم فوتبال صنعت نفت،مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،غلامحسین امینی فر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: