پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پیام تسلیت معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان شهبازی:با حادثه دیدگان همدرد هستیم.


دکتر شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در پیامی حادثه ی زلزله شب گذشته در ایران اسلامی بالاخص استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

 

 

 

 

 

 

دکتر شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در پیامی حادثه ی زلزله شب گذشته در ایران اسلامی بالاخص استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش آبادان نیوز،فرماندار آبادان در پیامی حادثه ی زلزله شب گذشته در ایران اسلامی بالاخص استان کرمانشاه را تسلیت گفت. 

متن  پیام به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
در کمال تاثر و تالم وقوع حادثه ی جانگداز زلزله ی شب گذشته که در ایران اسلامی بالاخص استان کرمانشاه اتفاق افتاد و باعث از دست دادن جان تعدادی از هم میهنانمان گشت را خدمت حضرت ولیعصر(عج)،رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و مردم غیور استان کرمانشاه تسلیت عرض می نمایم.مردم فهیم آبادان نیز با تمامی حادثه دیدگان این حادثه ی تلخ همدرد می باشند.از خداوند منان بر ای در گذشتگان این واقعه رحمت الهی و بازماندگان صبری جزیل مسئلت دارم.امیدوار هستم مصدومان این حادثه نیز هر چه سریعتر بهبودی کامل خود را به دست آورند،انشالله.

عزیزاله شهبازی
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،حادثه،زلزله،حادثه زلزله،فرماندار،فرماندار آبادان،معاون استاندار،عزیزاله شهبازی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: