پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > بستری موقت بیش از 13هزار نفر در مرز شلمچه


کد خبر: ٦٨٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/17-٠٨:٤٥

دبیر ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تا روز شانزدهم آبان ماه بیش از 13هزار نفر به صورت موقت بستری شدند.

 

 

 

 

 

 

دبیر ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تا روز شانزدهم آبان ماه بیش از 13هزار نفر در مرز شلمچه به صورت موقت بستری شدند.

به گزارش آبادان نیوز،سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تا صبح روز شانزدهم آبان ماه به صورت دقیق 55هزار و 701 نفر از خدمات بیمارستان و درمانگاه صحرایی مستقر در شلمچه استفاده کردند.

وی در همین خصوص اضافه کرد افزود: از تعداد یادشده 220 نفر با تشخیص پزشکان به بیمارستان‌های منطقه اعزام شدند. دکتر مقام با اعلام این خبر که تا شانزدهم آبان یکهزار و 59 نفر از خدمات مامایی مستقر در شلمچه بهره برده‌اند، افزود: در همین بازه زمانی 13هزار 494 نفر از زوار اربعین حسینی نیز در مرز یادشده بستری موقت شدند.

دبیر ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی (سرماخوردگی و آلرژی)، بیماری‌های گوارشی و دردهای عضلانی و اسکلتی بیشترین حجم مراجعات زائران به بیمارستان و درمانگاه صحرایی را شلمچه شامل می‌شوند. وی در پایان تاکید کرد: خدمات‌رسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه در مسیر برگشت زوار از کشور عراق تا چند روز بعد از اربعین نیز ادامه دارد.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،شلمچه،مرز شلمچه،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،اربعین،ستاد اربعین،دبیر ستاد اربعین،دبیر ستاد اربعین دانشکده پزشکی،دبیر ستاد اربعین دانشکده پزشکی آبادان،دکتر مقام

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: