پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > دیدار رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعضای شورای شهر


کد خبر: ٦٨٤٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/16-١٢:١١

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعضای شورای اسلامی شهر این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

 

 

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعضای شورای اسلامی شهر این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش آبادان نیوز، دقایقی پیش حمید کوراوند و حسن کمری؛ اعضای شورای اسلامی شهر آبادان با حضور در دانشکده علوم پزشکی آبادان با دکتر علیرضا آموزنده، رئیس این دانشکده دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر آموزنده در حاشیه این دیدار اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی آبادان کار خود را با 182 دانشجو آغاز کرد و این در حالی است که این مجموعه در حال حاضر بیش از یکهزار و 200 دانشجو در رشته‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی دارد.

وی با اعلام این موضوع که تنها دانشکده‌ای هستیم که دانشجوی پزشکی دارد، بیان کرد: در این بین بحث بومی‌گزینی نیز در پذیرش دانشجویان پزشکی حائز اهمیت است. رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به نگاه ویژه وزیر بهداشت به این دانشکده اشاره کرد و گفت: بیمارستان اروندکنار راه‌اندازی شده و در حال به روز شدن است، ضمن اینکه در حال تکمیل بال شمالی بیمارستان طالقانی آبادان هستیم.

وی از انعقاد قرارداد با دانشگاه بصره برای آموزش دانشجویان گفت و افزود: بحث ایجاد منطقه آزاد علمی در اروند را نیز به صورت جدی دنبال می‌کنیم. دکتر آموزنده عنوان کرد: در حالی دانشکده تیپ یکی مثل اصفهان 80هزار متر مربع پروژه عمرانی داشته است، دانشکده علوم پزشکی آبادان این پروژه‌ها را به 100هزار متر مربع رسانده است.

گفتنی است در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر آبادان نیز ضمن تقدیر از خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان؛ در خصوص موضوعاتی همچون ماندگاری پزشکان متخصص، سم‌پاشی مناطق آلوده، مالکیت بیمارستان طالقانی و سطح‌بندی خدمات با دکتر آموزنده به تبادل‌نظر پرداختند.

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،شورای شهر،شورای اسلامی آبادان،اعضای شورای اسلامی آبادان،حمید کوراوند،حسن کمری،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،رئیس دانشکده پزشکی،رئیس دانشکده پزشکی آبادان،علیرضا آموزنده،منطقه آزاد اروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: