پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اظهارات کمالوند پس از قرعه کشی جام حذفی


کد خبر: ٦٨٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/16-١٠:٢٩

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: اگر می خواهیم در جام حذفی به موفقیت برسیم، باید حریفان قدرتمند را شکست دهیم.

 

 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: اگر می خواهیم در جام حذفی به موفقیت برسیم، باید حریفان قدرتمند را شکست دهیم.

به گزارش آبادان نیوز،فراز کمالوند، پس از برگزاری قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، درباره رویارویی تیمش با برنده دیدار پرسپولیس و بادران تهران بیان کرد: در این رقابت ها باید به خوبی آماده مصاف با هر حریفی باشیم و تلاش می کنیم تا نتایج خوبی بدست آوریم.

او افزود: اگر تیمی می خواهد در جام حذفی به مراحل پایانی برسد، باید حریفان قدرتمند را شکست دهد و البته نمی توان پیش بینی کرد که حریف ما در مرحله یک چهارم نهایی حتما پرسپولیس خواهد بود، چرا که بادران نیز تیم قابل احترامی است و نتیجه این بازی مشخص نیست.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: نسبت به فصل قبل در جایگاه خوبی قرار داریم و موفق شدیم در آخرین دیدار گسترش را شکست دهیم، بخت های زیادی برای گلزنی داشتیم که خوشبختانه موفق شدیم به پیروزی برسیم.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،جام حذفی،جام حذفی فوتبال ایران،فوتبال،تیم فوتبال،صنعت نفت،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: