پست الکترونیک سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣
اخبار > نمایش واقعه کربلا با عینک های ۶ بعدی در شلمچه


کد خبر: ٦٧٤٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/29-١٢:٠٨

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از نمایش واقعه کربلا با استفاده از عینک های شش بعدی در یکی از غرفه های پیش بینی شده در مرز شلمچه برای زائران اربعین خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از نمایش واقعه کربلا با استفاده از عینک های شش بعدی در یکی از غرفه های پیش بینی شده در مرز شلمچه برای زائران اربعین خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز،اسفندیار دائم الذکر با اشاره به آنکه این کار برای نخستین بار است که برای یک مناسبت خاص همچون اربعین در یکی از مرزهای پرتردد کشور به لحاظ جمعیت زائران مراجعه کننده انجام می شود، گفت: زائران می توانند با قرار دادن این عینک ها بر روی چشمانشان، واقعه کربلا را به شکل تصویری و به طور ملموس ببینند به گونه ای که فرد خود را در صحنه واقعه حس می کند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسات مستمر ستاد اربعین در فرمانداری و تعیین عضویت شرکت پالایش نفت آبادان در دو کمیته پشتیبانی (تاسیساتی و تدارکات) و فرهنگی و تعیین مکانی برای استقرار امکانات قابل ارائه این شرکت در شلمچه افزود: برای این مکان دو چادر بزرگ ممتاز و استاندار برای پذیرایی از زائران اعم از خارجی و ایرانی با تفکیک بانوان و آقایان پیش بینی و نصب شد، با توجه به تاکیدات مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان مبنی بر فراهم سازی امکانات و تجهیزات مناسب و مطلوب برای خدمات رسانی بهینه به زائران، تمامی تجهیزات مورد نیاز اعم از تهویه، کولر، فرش، آب آشامیدنی بسته بندی شده، سرویس بهداشتی (۱۲ چشمه)، حمام و غیره مهیا شد. 

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به شلوغی خطوط مخابراتی و عدم دسترسی راحت مردم در هنگام برقراری تماسهای ضروری، در شلمچه یک وایفا و اینترنت رایگان، نامحدود و با سرعت بالا در اختیار مردم قرار می دهیم که حداقل ۲۰۰ نفر می توانند به طور همزمان از این خدمت بهره ببرند. 

دائم الذکر موضوع شارژ باطری تلفن های همراه و حتی پاور بانک ها را یادآور شد و افزود: ۱۰ عدد فست شارژرهای پرتال را به همراه یک اپراتور مستقر (تامین کننده امنیت تلفن های همراه) در محل پیش بینی کردیم که زائران می توانند تلفن های همراه خود را با استفاده از این امکان در کمترین زمان ممکن به طور ۱۰۰درصد شارژ کنند، این تجهیزات امکان پوشش دهی ۴۰ تلفن همراه به طور همزمان را دارد.  

وی اظهار کرد: با توجه به سختی راه طی شده توسط زائران موضوع ماساژ زائران را نیز پیش بینی و برای آن غرفه ای را نیز در نظر گرفتیم البته پیش از آغاز خدمات دهی آموزشهای لازم توسط یکی از اساتید ماساژ کشور به عده ای از آقایان و بانوان ارائه می شود. 

دائم الذکر تصریح کرد: حدود ۳۰ نفر از بانوان این شرکت به طور داوطلبانه و خودجوش خدمات قابل ارائه و خاص مربوط به زائران بانو را در چادری مجزا و بدون هیچ مداخله و مزاحمتی را به انجام می رسانند. 

وی با اشاره بر لزوم مدیریت فضای در اختیار قرار داده شده به این شرکت، از استقرار یک کانتینر در قالب پیشخوان در مقابل موکب مربوطه برای ارائه خدماتی همچون سرو انواع نوشیدنی ها و میوه در محل خبر داد و تصریح کرد: همچنین یک غرفه خطاطی در محل پیش بینی شده تا به زائرانی که به طور گروهی وارد می شوند و یا برخی خانواده ها که نیاز به داشتن علامتی واضح برای شناسایی یکدیگر دارند و یا علاقمند به درج برخی شعارهای خاص انقلابی بر روی ساک و یا سربندهایشان هستند توسط دو خطاط  خدمات مربوطه ارائه شود. 

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به گرمای روز (۱۰ صبح تا ۳ ظهر) هماهنگی های لازم برای استقرار سیستم «مه پاش» در ابعاد ۴ در ۹ متر انجام شده تا با اسپری قطرات ریز آب همراه با خوشبو کننده، ضمن تلطیف کردن هوا، زائران بتوانند مسافتی را با هوایی خنک تر و مطبوع تر طی کنند.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،شلمچه،واقعه کربلا،ستاد اربعین،فرمانداری،زائران اربعین،شرکت پالایش نفت،شرکت پالایش نفت آبادان،مدیر عامل شرکت پالایش نفت،مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان،اسفندیار دائم الذکر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: