پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > رقابت دو فینالیست بسکتبال


کد خبر: ٦٧٣٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/26-١٢:٤١

دو فینالیست فصول گذشته رقابت‌های لیگ برتر در دومین هفته از فصل جدید این آوردگاه به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،لیگ برتر بسکتبال کشور به ایستگاه دوم خواهد رسید تا تنور این رقابت‌ها از همین ابتدا داغ شود و مدعیان در مقابل هم عیار واقعی خود را به رخ اهالی بسکتبال بکشند.

رقابت دو فینالیست دو فصل گذشته این رقابت‌ها در آبادان را می‌توان مهم‌ترین بازی هفته دوم و شاید مهم‌ترین مصاف فصل خواند، جایی که نفت آبادان در اندیشه جبران ناکامی‌های دو فصل گذشته خود مقابل رقیب سنتی است و سعی در انتقام از شکست در فینال دو فصل گذشته داشته  و پتروشیمی در اندیشه استمرار پیروزی‌های خود مقابل حریف آبادانی قرار دارد.

مهران شاهین‌طبع با برد قاطع و اختلاف 50 امتیازی که در هفته نخست مقابل تیم تازه لیگ برتری شده یس‌آل به دست آورد، حال با مشتی آهنین که حاوی بزرگانی همچون ساهاکیان، یخچالی، داورپناه، مشایخی نیکتاش و کاظمی است، به مصاف نفت آبادانی می‌رود که میدان گرگان را به سختی فتح کرده است.

پتروشیمی به سبب حضور در جام باشگاه‌های آسیا هماهنگی مناسبی را بین بازیکنان خود در اختیار دارد و این شاخص شاید برگ برنده‌ای پیش از شهرآورد خوزستان برای این تیم باشد.

در مقابل نفت آبادان قرار دارد که در هفته نخست به گرگان رفت و در مقابل شور تمام نشدنی تماشاگران شهرداری، موفق شد با خونسردی بر حریف خود چیره شود، اما نگرانی های هماد سامری بابت فقدان هماهنگی لازم در بازیکنان نفت آبادان، ابهام را به هفته دوم و عملکرد نفتی‌ها کشانده است که آیا آتشی، برت، مولنز و سایر نفراتی که ترکیب نفت را برای نخستین بار تجربه کرده‌اند، می‌توانند از سردرگمی میدان گرگان خارج شوند و یا نفت آبادان نیاز به دیدن میادین بیشتری دارد؟

این دیدار گرچه تماشاگران زیادی را به سالن 17 شهریور خواهد کشاند، اما نباید فراموش کرد که نتیجه جدال دو خوزستانی قدر بسکتبال ایران داخل مستطیل پارکت‌گونه رقم خواهد خورد و سکوها وظیفه سنگینی در قبال تهییج تیم محبوب خود و هدایت بازیکنان به سمت حلقه‌های مخالف دارند.

دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، فردا پنجشنبه از ساعت 16 در سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،بسکتبال،لیگ برتر،لیگ برتر بسکتبال کشور،تیم بسکتبال،تیم نفت آبادان،بسکتبال نفت آبادان،هماد سامری،پتروشیمی بندر امام،مهران شاهین طبع

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: