پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تغییر جدول بلوارها اولویت شهرداری آبادان نیست.


کد خبر: ٦٦٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/20-٠٩:٣٥

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت:در زمان حاضر تغییر جدول بلوارها اولویت شهرداری نیست و از سرپرست شهرداری می خواهیم تا هر چه سریعتر مانع از ادامه و انجام آن شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت:در زمان حاضر تغییر جدول بلوارها اولویت شهرداری نیست و از سرپرست شهرداری می خواهیم تا هر چه سریعتر مانع از ادامه و انجام آن شود. 

به گزارش آبادان نیوز،حسن کمری افزود: اکنون که در عمل انجام شده تغییرات بلوار میدان طیب تا پل امام رضا (ع) قرار گرفته ایم، حداقل توجیه کار، کم کردن عرض بلوار و افزایش عرض خیابان به منظور کمک به روان سازی ترافیک منطقه است. 

وی اظهار کرد: به دلیل قرار داشتن شهرداری در شرایط خاصی به لحاظ مشکلات مالی از یک سو و وجود نقاط بحرانی بسیار در شهر از سوی دیگر در زمان حاضر اولویت ما تغییر جداول بلوارها نیست. 

کمری تصریح کرد: با توجه به انعقاد قراردادی از پیش به جهت تعویض جداول مسیر بلوار میدان طیب تا پل امام رضا(ع) منعقد شده و این قرارداد می توانست در شهریورماه لغو شود اما نشد، بایستی حداکثر استفاده ممکن را از آن برد و با تغییر شکل کار به صورت کم عرض کردن بلوار به جای تعویض جداول، ضمن انجام کار به موضوع روان سازی ترافیک نیز کمک کرد. 

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به تصویب طرحی از سوی این شورا و ابلاغ آن به سرپرست شهرداری و حتی حضور فیزیکی چهار عضو شورا در محل و اعلام نظر شورا در این باره گفت: متاسفانه تاکنون نسبت به کم کردن عرض بلوار و تعریض خیابان اقدامی نشده و همچنان بر اجرای طرح اولیه اصرار می شود، از سرپرست شهرداری و معاونت عمرانی می خواهم تا مانع از ادامه این کار غیر ضروری و فاقد نیاز شوند. 

کمری افزود: تاسف بار است که در حالی وقت، نیرو و حتی اعتبارات کم  شهرداری صرف موارد این چنینی می شود و این در حالی است که در مناطقی همچون ذوالفقاری، سده، فیه، سلیچ، کفیشه و برخی مناطق دیگر مردم با مشکلات اولیه رو برو هستند.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوزغشهرداری،شهرداری آبادان،شهردار،شهردار آبادان،سرپرست شهرداری،سرپرست شهرداری آبادان،شورای شهر،شورا،شورای شهر آبادان،رئیس شورای اسلامی آبادان،حسن کمری

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: