پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برگزاری جلسات مستمر شورا برای رفع مشکلات آبادان الزامی است.


کد خبر: ٦٥٨٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/04-٠٨:٤٢

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با انتقاد از عملکرد ضعیف هیئت رئیسه،برگزاری جلسات مستمر شورا برای رفع مشکلات شهری آبادان را الزامی خواند.

 

 

 

 

 

 

 

 

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با انتقاد از عملکرد ضعیف هیئت رئیسه، برگزاری جلسات مستمر شورا برای رفع مشکلات شهری آبادان را الزامی خواند. 

به گزارش آبادان نیوز،حمید کوراوند شامگاه دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر آبادان با موضوع بررسی میزان بدهی شهرداری در صحن شورا گفت: با انباشت مسائل و مشکلاتی که در حوزه های مختلف شهری اعم از میراثی، پایانه ایستگاه هشت، نیمه کاره رها شدن پروژه های شهری، تعطیلی کارخانه آسفالت شهرداری و سایر موارد وجود دارد، اینکه شورا به برگزاری یک جلسه در هفته اکتفا کند، پذیرفتنی نیست. 

وی افزود: اگر مشکلات موجود شهری در جلسات مستمر شورا مطرح و به بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری منجر نشود، چه کسی بایستی آنها را پیگیری و رفع کند. 

کوراوند اظهار کرد: موضوع پایانه مسافری که هر روز تعداد زیادی برای رفع مشکلات مربوطه شان دست به اجتماع می زنند را چه کسی باید رفع کند؟ 
 
وی ضمن درخواست بر اطلاع رسانی به اعضا در خصوص علنی و یا غیرعلنی بودن جلسات تصریح کرد: شهر آبادان رو به نابودیست اگر برای آن چاره اندیشی و کار نشود. 

رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در زمان حاضر پروژه های در دست اجرای شهرداری از امیری به عنوان مرکز شهر گرفته تا ذوالفقاری و سایر مناطق شهری متوقف شده و شهر با یک رکود کامل به لحاظ اجرای پروژه های عمرانی و زیر ساختی مواجه است. 

کوراوند افزود: باید جلسات به طور جدی برگزار و دنبال شود و به مسائل به شکل مصمم تری پرداخته شود، ما از سرپرست شهرداری خواستیم تا در زمان حاضر هیچ پروژه جدیدی را آغاز نکند اما آنچه که ما در سطح شهر می بینیم تعطیلی تمام پروژه ها است، به طور مثال بهسازی بلوار دهداری که پیشتر آغاز شده بود اکنون نیمه کاره رها شده و سبب گله مندی شهروندان شده است. در این باره چه کسی بایستی پاسخگو باشد؟

وی ضمن تاکید دوباره بر انجام وظیفه ذاتی اعضای شورا در بحث نظارت بر عملکرد شهرداری، اظهار کرد: برگزاری جلسات مستمر شورا در طول هفته حتی با دعوت از مسئولان و دریافت نظرات آنان برای رفع مشکلات شهرداری و اتخاذ تصمیمات درست می تواند انجام شود. 

وی ابراز امیدواری کرد تا اعضای شورا با انجام این کار بتوانند حرکت های هدفمند و رو به جلویی را دنبال کنند.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،شهرداری،شهرداری آبادان،شورا،عضو شورای شهر،عضو شورای شهر آبادان،رئیس کمیسیون عمرانی،رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبادان،حمید کوراوند

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: