پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آغاز فعالیت های درمانی در مرز شلمچه ویژه اربعین از ششم آبان ماه


رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت های درمانی مرز شلمچه ویژه ایام اربعین حسینی از ششم آبان ماه امسال خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت های درمانی مرز شلمچه ویژه ایام اربعین حسینی از ششم آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،علیرضا آموزنده  ضمن اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی میان دست اندرکاران امر خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان اعم از سپاه، نیروی دریایی، هلال احمر و سایر دستگاهها گفت: در این جلسه در مورد جانمایی جانمایی و نحوه ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی در مرز شلمچه بحث و تبادل نظر شد.  

وی، ضمن تاکید بر تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف میان مراکز درمانی و استانداردهای رایج افزود: قرار شد تا سامانه ای را برای ثبت نام افراد خواهان مشارکت داوطلبانه برای خدمات رسانی درمانی به زائران طراحی و راه اندازی شود ضمن اینکه در این سامانه نیاز داوطلبانه نیز مطرح و سپس مورد بررسی قرار می گیرد.  

آموزنده اظهار کرد: ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان از حدود یک ماه و نیم پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، در تلاشیم تا امسال با آمادگی بیشتر نسبت به سال گذشته در حوزه سلامت و درمان زائران ظاهر شویم.  

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: تمامی داروهای خاص پس از انجام نیازسنجی ها تامین و در اختیار واحدهای مربوطه قرار داده شد.  

آموزنده با اشاره به اینکه سال گذشته مواکبی از شهرستانهای اطراف همچون ماهشهر و امیدیه خواهان ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران در کنار سایر خدمات قابل ارائه بودند و ما نیز در این باره به آنان کمک کردیم، گفت: قصد افزایش و ارتقاپی سطح کیفی خدمات به زائران امام حسین (ع) است و لذا آن دسته از مواکبی که خواهان همکاری هستند بایستی امکانات قابل ارائه را با خود همراه داشته باشند و در برخی موارد ما نیز به آنها کمک می کنیم.
  
وی افزود: سال گذشته در زمینه بهداشت و درمان خدمات گسترده، خوب و قابل قبولی را ارائه کردیم و امسال نیز با بسیج تمامی امکانات اعم از بیمارستانی، داروخانه ها، آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، اورژانس، پزشک، پرستار، اتاق عمل، درمانگاه و غیره به نحو بهتری خدمات رسانی به زائران را به انجام می رسانیم.  

وی همچنین از تعریف طرحی برای آمادگی و مقابله با حوادث غیرمترقبه با کمک دستگاههای مرتبط در امر خدمات رسانی درمانی خبر داد و اظهار کرد: تمامی این تصمیمات و برنامه ریزیها به منظور افزایش سطح خدمات رسانی ها به زائران اربعین انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ستاد اربعین،ستاد اربعین دانشکده پزشکی،ستاد اربعین دانشکده پزشکی آبادان،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،رییس دانشکده پزشکی،رییس دانشکده پزشکی آبادان،علیرضا آموزنده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: