پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > جشن تقدیر و تودیع کارکنان بازنشسته پالایشگاه آبادان


کد خبر: ٦٥٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/29-١١:٢٥

مهندس جانکی با یادآوری رشادت های کارکنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوران بازسازی از بازنشستگان این دوره شرکت پالایش نفت آبادان تجلیل کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز، جشن تقدیر و تودیع 73 تن از کارکنان بازنشسته نیمه دوم سال 1395 شرکت پالایش نفت آبادان بعداز ظهر سه شنبه 28 شهریورماه در باشگاه گلستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران و روسای ادارات شرکت پالایش نفت آبادان، برگزار شد، سرپرست روابط عمومی از طرف مدیرعامل ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه و خالصانه کارکنان بازنشسته در دوران سال‌های طولانی خدمت، یاد 5 شهید پالایشگاه آبادان؛ محسن مور، مسیح جمالی، محسن انصاری، منصور صادقیان و چنگیز قانونی که با احتساب سنوات خدمت به شکل نمادین، از عنوان بازنشسته برخوردار گشته‌اند، به همراه دیگر شهدای صنعت نفت آبادان را گرامی داشت.

در ادامه، مهندس جانکی؛ مدیر عملیات نیز با یادآوری رشادت های کارکنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوران بازسازی از بازنشستگان این دوره شرکت پالایش نفت آبادان تجلیل کرد.

پخش نماهنگ‌های مرتبط، هنرنمایی گروه موسیقی سنتی، خاطره گویی یکی از بازنشستگان و عکس یادگاری از دیگر برنامه‌های جذاب این مراسم بود.

این آیین با اهدای ارمغان های فرهنگی و لوح تقدیر به 73 نفر از کارکنان، شامل 5 شهید گرانقدر، شرکت پالایش نفت آبادان که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، به پایان رسید.

در حاشیه این جشن، نمایشگاه برگزیده‌ای از تصاویر کارکنان بازنشسته دوره‌های گذشته (از سال 1335 تا 1395) در سالن باشگاه گلستان برپا گشته بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،پالایشگاه،پالایشگاه نفت آبادان،مدیر عملیات،مدیر عملیات پالایشگاه نفت آبادان،مهندس جانکی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: