پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تمرینات تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان آغاز شد


کد خبر: ٦٤٩١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/22-١٢:٤٠

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال آغاز شد.

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،هماد سامری افزود:تمرینات تیم پالایش نفت آبادان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر از روز چهارشنبه با حضور بازیکنان جدید و فصل گذشته در سالن 17 شهریور آبادان آغاز شد.
وی اظهارکرد: تیم پالایش نفت نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را در ترکیب خود داشته و برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم تیم نیاز به تمرین بیشتر و بازی های دوستانه داریم.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:بدون شک امسال هم یکی از مدعیان قهرمانی هستیم هر چند که رقیبان نیز برای کسب موفقیت به خوبی خود را مهیای حضور در لیگ برتر می کنند.
سامری گفت: سعی کردیم در پست هایی که بازیکنان فصل گذشته خود را از دست دادیم، جایگزینان خوبی داشته باشیم تا در لیگ برتر و مسابقات قهرمانی غرب آسیا دچار مشکل نشویم.
وی افزود:در روز 2 نوبت تمرین برای بازیکنان از سوی کادر فنی پیش بینی شده تا بازیکنان به لحاظ آمادگی به شرایط مناسبی برسند.
وی گفت:تا شروع مسابقات یک اردوی 10 روزه در خارج از آبادان برای هماهنگی بیشتر بازیکنان و برگزاری چند دیدار دوستانه در نظر گرفته شده است.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور از اواسط مهر امسال آغاز می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،بسکتبال،تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،هماد سامری

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: