پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ضرورت حمایت اقشار مختلف مردمی از شورای شهر برای انتخاب شهردار


عضو شورای شهر آبادان:انتظار ما از اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و عموم شهروندان کمک به ادامه سالم و صحیح روند انتخاب شهردار است.

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،حمید کوراوند امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر برای بررسی گزینه‌های داوطلب تصدی شهرداری آبادان،اظهار کرد:گروه‌ها و جریانات مختلف سیاسی تماس می‌گیرند با اعضا شورای شهر و از گزینه موردنظر خود در میان داوطلبان تصدی شهرداری آبادان حمایت می‌کنند که این امر طبیعی است.

وی افزود: خوشبختانه شورای شهر پنجم نه باکسی عهد بسته و نه به کسی قول داده که حتماً گزینه موردنظر او را به‌عنوان شهردار انتخاب کند، آنچه روشن است فشار افکار عمومی و گروه‌های سیاسی خارج از شورا وجود دارد، ما اعضا شورای شهر برآمده از دل این افکار عمومی هستیم قطعاً سلیقه ما برآمده از سلیقه اقشار مختلف همین مردم است.

عضو شورای شهر آبادان عنوان کرد: انتظار ما از اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و عموم شهروندان کمک به ادامه سالم و صحیح روند انتخاب شهردار است، از مردم انتظار داریم شورای پنجم را حمایت کنند چراکه اعضا شورای شهر به دنبال یک کار قوی و اعتقادی هستند.

وی گفت: در برنامه‌ای که برای بررسی برنامه‌های داوطلبان تصدی شهرداری آبادان تدارک دیدیم، هر داوطلبی یک شاخص برای خود داشت درنهایت همه این شاخص‌ها جمع‌بندی می‌شود و هریک از اعضا به گزینه موردنظر خود می‌رسد.

کوراوند با اشاره به برخی انتقادها مبنی بر گزینه نشدن افراد از بدنه شهرداری آبادان، تصریح کرد: شورای شهر فضا را برای حضور واجدان شرایط باز گذاشت از شهرهای مختلف هم داوطلب شدند اما از بدنه شهرداری آبادان کسی داوطلب نشد، اگر مایل بودند می‌توانستند در میان گزینه‌ها حضور پیدا کنند چراکه فضا برای حضور همه باز بود.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز،خبر آبادان،اخبار آبادان،شورای شهر آبادان،عضو شورای شهر آبادان،حمید کوراوند

 

منبع:فارس

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: