پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کرار:می‌خواستم از ایران بروم ولی منصرفم کردند


کد خبر: ٦٤١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/06-١١:٢٧

هافبک عراقی صنعت نفت در مورد رفتن به آبادان و کار در تیم جدید خود می‌گوید.

 

 

 

هافبک عراقی صنعت نفت در مورد رفتن به آبادان و کار در تیم جدید خود می‌گوید.

به گزارش آبادان نیوز،هافبک عراقی تیم صنعت نفت آبادان در مصاحبه با روزنامه "الماعب عراق" درباره لیگ برتر ایران اظهار داشت:  قانونی وجود ندارد که هر لژیونری که به لیگ ایران می‌آید موفق باشد. این به خاطر رقابت و سطح بالای لیگ ایران است که بازیکنان نمی‌توانند در یک مسابقه کامل بازی کنند و تعویض می‌شوند.

وی در مورد دلیل ماندنش در ایران گفت:پس از گذراندن دورانی طولانی در لیگ ایران و شرایط خانودگی، قصد نداشتم در لیگ ایران بمانم اما با اصرار کمالوند، سرمربی صنعت نفت آبادان که ارتباط نزدیکی با او دارم در نهایت باعث شد از تصمیمم منصرف شوم و به آبادان بروم.

هافبک عراقی در ادامه با اشاره به حضور بازیکنان هم‌وطن خود در لیگ ایران عنوان کرد: باید بازیکنان عراقی حاضر در لیگ ایران تمام تلاش خود را انجام دهند تا نام بازیکنان عراقی در میان هواداران و مسئولان باشگاه‌های ایرانی سرافراز باشد. این عملکرد خوب آنها باعث می‌شود تا افق‌های جدیدی از حضور لژیونرهای عراقی در لیگ ایران در آینده باز شود.

کرار در پایان از پیشنهاد جدید مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد و گفت: با توجه به عملکرد خوبی که در این 5 هفته ابتدایی لیگ ایران داشتم، مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به من پیشنهاد دادند تا قراردادم را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،صنعت نفت آبادان،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،سرمربی نفت آبادان،فراز کمالوند،هافبک عراقی تیم صنعت نفت آبادان،کرار جاسم

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: