پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مسیر گردشگری منطقه آزاد در هاله ای از ابهام


کد خبر: ٦٢٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/16-١١:١٥

دبیر کانون جهانگردی آبادان:منطقه آزاد اروند یک فرصت ویژه رونق صنعت گردشگری است و منطقه آزاد اروند هرچه زودتر باید مسیر گردشگری را در این منطقه مشخص کند.

 

پایگاه خبری آبادان نیوز:دبیر کانون جهانگردی آبادان گفت:منطقه آزاد اروند یک فرصت ویژه رونق صنعت گردشگری است و منطقه آزاد اروند هرچه زودتر باید مسیر گردشگری را در این منطقه مشخص کند.

  به گزارش آبادان نیوز،احمد  امیری در گفت و گو با آبادان نیوز با اشاره به جاذبه های گردشگری در آبادان گفت: آبادان با داشتن راههای  ارتباطی متعدد و نقاط بکر روستایی، دسترسی به آب های آزاد ، بافت سنتی مردمان خطه جنوب  و معماری انگلیسی شهری در محله های برم و بوارده می تواند صنعت توریسم و گردشگری را در آبادان رونق بخشد.
امیری  ضمن مقایسه آبادان با شهر های قشم و کیش ، تصریح کرد:تفاوت عمده رونق گردشگری در کیش و آبادان این است که سرمایه گذاران در کیش ورود کرده اند ولی آبادان در جذب سرمایه گذار نتوانسته است همانند کیش نتیجه بخش باشد.
امیری ضمن اشاره به مطالعاتی که توسط این کانون در زمینه گردشگری منطقه آزاد اروند انجام داده است می گوید: انتظار می رود برنامه های گردشگری منطقه آزاد اروند همانند سایر مناطق آزاد کشور باشد
وی افزود: در برنامه های گردشگری انتظار می رود مسیر گردشگری مشخص شود و این مسیر از لحاظ زیر ساخت ها و زیبا سازی دارای کمترین نقص باشد.
 
احمد امیری تصریح کرد: مقوله گردشگری در مناطق آزاد نقش  مهمی  در زمینه توسعه اقتصادی  بسیار  حیاتی دارد که مسولان ذی ربط باید به دور از تبلیغات کاذب و با اقدامات اساسی، هرچه سریعتر نسبت توسعه امکانات گردشگری و تهیه و تنظیم مسیر گردشگری منطقه آزاد اروند بصورت واقع بینانه البته با مشاور گرفتن از صاحبان فن در کمترین زمان ممکن خود را به سطح سایر مناطق آزاد همانند، کیش وقشم برسانیم.

 

   
آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،دبیر کانون جهانگردی آبادان،احمد  امیری 
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: