پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > صرفه جویی یک میلیاردی اداره ایمنی و کنترل ترافیک پالایشگاه آبادان


کد خبر: ٥٩٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/11-١٠:٢٠

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از صرفه جویی یک میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریالی به عنوان بخشی از دستاورد اداره ایمنی و کنترل ترافیک پالایشگاه آبادان نام برد.

 

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از صرفه جویی یک میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریالی به عنوان بخشی از دستاورد اداره ایمنی و کنترل ترافیک پالایشگاه آبادان نام برد.

به گزارش آبادان نیوز ،اسفندیار دائم الذکر ضمن اشاره به دیگر برنامه های اجرایی تاثیرگذار در کاهش هزینه ها در واحد  یاد شده افزود: تهیه تابلوهای جدید از تابلوهای ناقص و شکسته یکی از این اقدامات بود که در این رابطه با تمیزکاری، آماده سازی و برش تابلوهای شکسته قدیمی در ابعاد مختلف و نصب برچسب، ۹۰ تابلو تهیه شد. 

به گفته وی برای تهیه و نصب این تابلوها با محاسبه هزینه تمیزکاری، آماده سازی و برش  در مجموع ۲۵ میلیاون ریال صرفه جویی انجام شد. 

دائم الذکر اظهار کرد: همچنین با تهیه برگ A۳ و طلق پرس برگه MSDS (برگه اطلاعات ایمنی مواد شیمایی از جنس پی.وس.سی) در اداره ایمنی و کنترل ترافیک پالایشگاه توانستیم هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی برای تهیه یک هزار تابلو مورد نیاز در طول یکسال را به ۲۰ میلیون ریال کاهش دهیم. 

وی تصریح کرد: این اقدام با توجه به دوام تابلوهای پی. وی. سی و عمر مفید برگه های ساخته شده یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال صرفه جویی اقتصادی به همراه داشته است. 

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان همچنین با اشاره به پرداخت هزینه متوسط روزانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به اساتید خارج از سازمان برای ارائه برخی از آموزش های عمومی و تخصصی ایمنی به کارکنان پالایشگاه گفت: سال گذشته این آموزشها توسط کارشناسان اداره ایمنی شرکت پالایش نفت آبادان برای کارکنان رسمی و پیمانکار به میزان ۹ هزار و ۶۳۱ نفر ساعت (۱۵۶ روز) انجام شد که این اقدام ۵۴۶ میلیون ریال صرفه جویی را در پی داشت.

 

اخبار آبادان ،خبرهای آبادان ،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: