پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > افتتاح اولین پایگاه بهداشتی زندان‌های خوزستان در آبادان


کد خبر: ٥٦٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/28-١١:٠٢

نخستین پایگاه بهداشتی زندان‎‌های استان خوزستان در آبادان با حضور رییس دانشکذده علوم پزشکی آبادان افتتاح شد

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از افتتاح نخستین پایگاه بهداشتی زندان‎‌های استان خوزستان در آبادان خبر داد.
 دکتر شهرام ترحمی دقایقی پیش در آیین افتتاح نخستین پایگاه بهداشتی زندان شهرستان آبادان اظهار کرد: هدف نخست از افتتاح این پایگاه در زندان آبادان ارائه خدمات اولیه بهداشتی به زندانیان است.

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب سازمان زندان‌های استان خوزستان برای افتتاح این پایگاه بهداشتی در زندان آبادان اضافه کرد: افتتاح این پایگاه فرصت بسیار خوبی است که از سوی سازمان زندان‌های استان خوزستان در اختیار ما قرار گرفته است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا افرادی که در جامعه رفتارهای پرخطر دارند را بیشتر تحت پوشش قرار بدهیم که بخشی از این افراد در زندان هستند.

وی با اشاره به این موضوع که با افتتاح پایگاه بهداشتی زندان آبادان، پیام بهداشتی و سلامتی را منتقل می‌کنیم، گفت: به هر حال زندانیان نیز بخشی از شهروندان هستند و موضوع سلامت آنها نیز به صورت جدی پیگیری می‌شود. دکتر ترحمی ادامه داد: وظیفه ما است که از این فرصت برای کنترل بیماری‌های واگیر نهایت بهره را ببریم.

وی به تعامل سازمان زندان‌های استان خوزستان و دانشکده علوم پزشکی آبادان برای افتتاح پایگاه بهداشتی یادشده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 2کارشناس از معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان و 2کارشناس نیز از سازمان زندان‌ها در این پایگاه حضور دارند ولی آمادگی آن را داریم که در صورت نیاز و در شرایط حساس این تعداد کارشناس را بیشتر کنیم.

دکتر ترحمی بیان کرد: به هزینه‌های صورت گرفته برای افتتاح این پایگاه فکر نمی‌کنیم و با توجه به این اقدام خوب، کل جریان را سود تلقی می‌کنیم.

آبادان نیوز ،اخبار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: