پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > طرح جهادی «پاکسازی محله به محله»در آبادان


کد خبر: ٥٤٢٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/19-٠٩:٠٣

شهردار آبادان، زمان اتمام طرح جهادی «پاکسازی محله به محله» را پایان امسال عنوان کرد.

 

 

 

 

شهردار آبادان، زمان اتمام طرح جهادی «پاکسازی محله به محله» را پایان امسال عنوان کرد.

به گزارش آبادان نیوز،محمد حویزاوی گفت: رسیدگی ویژه به وضعیت محلات مختلف شهر توسط شهرداری مهمترین هدف از اجرای طرح جهادی پاکسازی محله به محله است.

وی افزود: در این طرح که با هدف رسیدگی مضاعف به محلات شهر آغاز شده نیروهای خدماتی، فضای سبز، عملیاتی، نظارتی و مدیریتی حضوری فعال دارند.

به گفته حویزاوی، این طرح جهادی طی هفته های گذشته در محدوده مناطقی همچون سلیچ، فیه و سده با استفاده از تمام ظرفیت ها اعم از نیروی انسانی و ماشین آلات به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا پایان امسال ادامه دارد، اظهار کرد: در این طرح، اقداماتی در جهت پاکسازی، آراستگی، زیباسازی شهر، رفع موانع، نازیبایی های بصری و زیست محیطی در محله های مختلف انجام می شود.

شهردار آبادان تصریح کرد: این طرح با مشارکت و همیاری مناطق سه گانه شهرداری، خدمات شهری، فضای سبز و زیباسازی شهرداری با استفاده از خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین به منظور رفع سریع مشکلات، جمع آوری نخاله های ساختمانی، شست و شوی جداول، جمع آوری ضایعات و نظافت معابر محله و غیره اجرا می شود.

حویزاوی با بیان اینکه پاکسازی محله ای با شعار «هر دو هفته یک محله» اجرایی می شود در خصوص زمان بندی اجرای این طرح گفت: در فصل جاری روز ۲۷ آبان محله کفیشه، ۱۱ آذر محله شطیط و ۲۵ آذر محله دهکده بریم در این طرح پاکسازی می شوند.

وی با اشاره به ادامه این طرح در زمستان افزود: در روز ۹ دی محله ۷۰۰ واحدی، ۲۳ دی منازل شرکتی واقع در ایستگاه سه تا هفت، ۷ بهمن کوی نیرو، ۲۱ بهمن چهل متری ذوالفقاری از شهدای یک تا ۲۴، ۵ اسفند کوی قدس از بهار یک تا ۱۴ و روز ۱۹ اسفند بلوار طیب از طیب ۱ تا ۱۹ (۲۰ متری) پاکسازی می شوند.

شهردار آبادان با تاکید بر زیباسازی سیما و منظر شهری اظهار کرد: بهسازی سیمای شهر از اولویت هایی است که به شکل مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار دارد زیرا تمام اهتمام شهرداری افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان و جلب رضایت آنان است.

 

 

 

 

اخبار ابادان ،آبادان نیوز ،آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: