پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > پیروزی پرگل استقلال خوزستان


کد خبر: ٥٣٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/25-٠٩:٣٤

تیم استقلال خوزستان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور ، میهمان تیم ماشین سازی تبریز بودو با نتیجه پر گل سه بر یک میزبان خود را شکست دهد.

 

 

تیم استقلال خوزستان روز شنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور ، میهمان تیم ماشین سازی تبریز بود و موفق شد با نتیجه پر گل سه بر یک میزبان خود را شکست دهد.

به گزارش آبادان نیوز ، تیم استقلال خوزستان که در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برابر پیکان تهران در خانه خود متحمل شکست شده بود در هفته هشتم میهمان تیم ماشین سازی تبریز بود و با وجود حمایت هواداران، موفق شد با نتیجه پر گل سه بر یک حریف خود را شکست داده و به دومین پیروزی خود در لیگ پانزدهم دست یابد.
برای تیم استقلال خوزستان در این بازی علی اصغر عاشوری در دقیقه 38، گل به خودی مانوئل فرناندز در دقیقه 59 و سلمان بحرانی در دقیقه 76 گلزنی کردند و سه امتیاز شیرین این دیدار خارج از خانه را برای تیمشان به ارمغان آوردند.
تنها گل تیم ماشین سازی تبریز را مهرداد بایرامی در دقیقه 30 درون دروازه تیم استقلال خوزستان جای داد.
تیم استقلال خوزستان با کسب هر سه امتیاز این دیدار، 10 امتیازی شد و به طور موقت به رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
تیم ماشین سازی تبریز نیز با قبول این شکست با 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.
تیم استقلال خوزستان تا این هفته از رقابت ها با توجه به نتیجه بازی با ماشین سازی، با 13 گل زده و 13 گل خورده رکورد جالبی را از خود به جای گذاشت.
همچنین درنخستین بازی های هفته هشتم لیگ نیز در روز جمعه تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به مصاف تیم های صبای قم و پیکان تهران رفتند که تیم فولاد با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد اما نفتی های ابادان با نتیجه سه بر دو از حریف خود شکست خوردند.
محمدطیبی کاپیتان تیم استقلال خوزستان پس از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی تبریز گفت: تیم ما در این بازی تنها برای کسب سه امتیاز به میدان رفته و پیش از این نیز گفته بودیم که از این هفته تیم ما با چهره جدیدی برابر حریفان خود قرار می گیرد.
وی افزود: بازیکنان تیم ما دیگر مشکلات مالی را فراموش کرده و رفع آن را به باشگاه واگذار کرده اند و تنها به عشق مردم خوزستان و تنها برای ارتقای جایگاه خود در جدول به میدان می روند. 

 

 

 

 

 

 ،لیگ برتر ،صنعت نفت آبادان ،آبادان ،آبادان نیوز ،استقلال خوزستان ،فوتبال ،اخبار خوزستان ، تیم ماشین سازی تبریز 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: