پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > فرماندار شهبازی : آبادانی ها مردمی والا تبار هستند


کد خبر: ٥٢٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/08-٠٩:١٤

شهبازی معاون استاندار در مراسم افتتاحیه پروژه های شهرداری در آبادان با تمجید از شهروندان آبادانی از آنان به عنوان "مردمی والا تبار" یاد کرد.

 

 

 

 

 شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در جریان مراسم افتتاحیه پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری این پارکینگ در آبادان با تمجید از شهروندان این شهرستان از آنان به عنوان "مردمی والا تبار" یاد کرد.
به گزارش آبادان نیوز ، با حضور مسئولین شهری از جمله فرماندار ویژه و امام جمعه ی آبادان، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر،سه پروژه ی عمرانی - ورزشی که شامل احداث ترمینال درون استانی آبادان ، پارکینگ طبقاتی مرکز شهر و زمین چمن فوتبال واقع در باشگاه آبادان می باشد مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
شهبازی در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: افتخار داریم در مملکتی هستیم که رهبری عزیز و مدیری فرزانه بر این مملکت حاکم است که با توصیه ها، تدابیر و راهنمایی های همواره سبب ساز اتحاد، همدلی و همراهی همه آحاد ملت ایران است.
وی با قدردانی از همراهی، همدلی، اتحاد و انسجام میان نیروهای خدمتگزار آبادان افزود: درود بر فرزندان غیور، متعصب و بلند آوازه آبادان که از گذشته تاکنون با تلاش و کوشش خود ضمن اعتبار بخشی ارزشمند و جاودانه در حوزه های مختلف اعم از هنری، فرهنگی و عمرانی همواره  نام آبادان را در سراسر کشورمان و حتی فراتر از مرزها بلند آوازه کردند و سبب ماندگاری و جاودانگی آن شدند.
فرماندار آبادان با اشاره به حضور وزیر بهداشت و وزیر کشور طی دیروز و امروز در منطقه عنوان کرد: این حضور نشان از آن دارد که شهرهای آبادان و خرمشهر وصله های محکم و جدا نشدنی و ماندگار ایران اسلامی هستند.
وی همچنین از بخش خصوصی و تمامی کسانی که کمک و تشویق کردند تا چنین مجموعه هایی ساخته و به بهره برداری برسد قدردانی کرد.قطعا ساخت چنین پارکینگهای به تسهیل در امور ترافیکی شهر کمک شایانی خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه در بحث فضاهای هندسی شهر آبادان تغییرات اساسی توسط کارشناسان حوزه حمل و نقل در حال انجام است، اضافه کرد: البته برخی اقدامات به شکل تسکین دهنده در بعضی از خیابانهای شهر از جمله امیرکبیر، امام و یا مقابل اداره بندر انجام گردید که سبب کاهش بار ترافیکی در شهر شد.
شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در هفته دولت و دفاع مقدس در مجموع ۱۳۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان آبادان به بهره برداری رسید که در نوع خود کم نظیر بود، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس از میان تعداد زیادی طرحهای معرفی شده از سوی دستگاههای اجرایی شهر ۴۰ پروژه برای بهره برداری مورد موافقت قرار گرفت، چرا که برخی از پروژه ها به شکل ۱۰۰ درصد به اتمام نرسیده بود.
شهبازی  در خصوص افتتاح پروژه ترمینال درون استانی،ضمن تقدیر از کسانی که این محل را آماده کردند، گفت: این پروژه جزو طرحهای مصوب در شورای سلامت شهر بود که پس از گذشت سه سال و پشت سر گذاشتن مشکلاتی سرانجام به اتمام رسید.
فرماندار آبادان افزود: انتظار می رود شورا و شهرداری پیگیری کنند تا پایانه درون استانی فعلی که در ایستگاه ۸ واقع است هرچه سریعترجمع آوری و به این مجموعه شکیل جدید انتقال یابد.
وی بیان کرد: مدیران پایانه های درون و برون استانی نیز بایستی در جهت تامین تجهیزات و امکاناتی که رفاه و آسایش را برای مردم به همراه دارد، بکوشند.
فرماندار ویژه آبادان که در مراسم افتتاح زمین فوتبال چمن طبیعی واقع در باشگاه آبادان نیز حضور پیدا کرد بود با تمجید از کسب پیروزیها و افتخارات بدست آمده ی ورزشی در آبادان، اظهار داشت:با توجه به اهمیت موضوع ورزش که با سلامت مردم سر و کار دارد امسال 10 درصد از اعتبار مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان را به امر ورزش و توسعه ی فضاهای ورزشی اختصاص دادیم. 

 

 

 

 

فرماندار آبادان ،آبادان نیوز ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ، آبادان ،شهرداری آبادان ،افتتاح پروژه شهرداری آبادان ، 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: