پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > برخورد با اصناف و فروشندگان عرضه‌کننده کالای قاچاق


کد خبر: ٤٢٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/28-١٢:٠٦

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان: اصناف و فروشندگان از خرید کالای قاچاق و بی هویت خودداری کنند زیرا در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق با آن‌ها طبق قوانین برخورد می‌شود.

 


 

 

 

 

 

 

 

  آبادان نیوز:ابوالقاسم کوره چینی  اظهار کرد: فروشندگان هنگام خرید هر کالایی، مراقب باشند که کالای خریداری‌شده آن‌ها قاچاق نباشد و دارای برگه سبز گمرک باشد در غیر اینصورت کالای مربوطه قاچاق و فروشنده نیز متخلف است.

 

به گزارش آبادان نیوز:وی افزود: در بحث وسایل آرایشی و بهداشتی، دخانیات، پوشاک و مواد غذایی که در سلامت مردم تأثیرگذار هستند به شدت نسبت به کالاهای قاچاق برخورد می‌شود و بنابراین اصناف و فروشندگان عمده و خرد چنین اقلامی باید بسیار مراقب باشند.

 

ابولقاسم کوره چینی تصریح کرد: کالاهای بی‌هویت که توسط فروشندگان خریداری می‌شود و سپس در اختیار مردم قرار می‌گیرد، اگر به عنوان قاچاق شناسایی شوند، توقیف شده و فروشنده ملزم به پرداخت جرایم مربوطه است.

 

وی گفت: با هرگونه تخلف مربوط به قاچاق طبق قوانین برخورد می‌شود و فروشنده کالای قاچاق به عنوان متخلف ملزم به پرداخت جریمه است؛ به همین دلیل فروشندگان در تهیه کالایی که قصد فروش آن را دارند، دقت بیشتری به خرج دهند.

منبع/ایسنا

 

 

اخبار آبادان،خبر خوزستان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: