پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > استقبال چشمگیر از راه اندازي اينترنت رايگان نوروزی در پارك های آبادان


اينترنت رايگان پرسرعت هم اكنون در پارك های معلم، گلها، شهید منتظری و شهرداری راه اندازي شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری آبادان از استقبال میهمانان و شهروندان از راه اندازي اينترنت پرسرعت رايگان در پاركها خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز:کمیته اطلاع رسانی و نظرسنجی ستاد نوروزی شهرداری آبادان، فرشید حیدری گفت: در راستاي انجام خدمات الكترونيك، اینترنت رايگان نوروزی در کمپ ها و پارک های مختلف شهر توسط سازمان فاوا شهرداري راه اندازي شده است.

وی افزود: به منظور رفاه بیشتر شهروندان و مسافران نوروزی در استفاده از خدمات الکترونیکی، از تاریخ اول فروردین تا پایان تعطیلات نوروزی این سامانه فعال خواهد بود.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد نوروزی خاطرنشان كرد: اينترنت رايگان پرسرعت هم اكنون در پارك های معلم، گلها، شهید منتظری و شهرداری راه اندازي شده كه مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته است بگونه ای که بیش از 10 هزار نفر از آن استفاده کرده و در کمپ ها نیز از این خدمات بهره برده اند.

حیدری افزود: مسافران و شهروندان از طریق نقطه دسترسی shahrdari می‌توانند از طریق گوشی تلفن همراه و یا لب‌تاپ خود که دارای قابلیت ارتباط بیسیم باشد در محدوده پارک ها از اینترنت به صورت رایگان استفاده نمایند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری آبادان، سامانه های پیامک خوشامدگویی به میهمانان و همچنین نصب دستگاه های ارسال بلوتوث نرم افزار در مبادی ورودی شهر و شهرداری مرکزی، ارسال نرم افزار موبایلی مرتبط با شهر آبادان، ‌آموزش کوتاه مدت کودکان و نوجوانان علاقمند به رایانه را از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان در طی روزهای اخیر اعلام کرد.

 

 

اخبار آبادان،خبرآبادان،خبر   آبادان،آبادان نیوز،آبادان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: