پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > توزیع 50 هزار جلد کتابچه گردشگری در بین میهمانان نوروزی آبادان


کد خبر: ٣٨٩٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/01/08-١١:٤٧

شهردار آبادان: در این کتابچه ها جاذبه های گردشگری، میراث فرهنگی، مکان های زیارتگاهی و یادمان های بجای مانده از هشت سال دفاع مقدس در شهرستان آبادان معرفی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:وی به آماده سازی سه کمپ ویژه اسکان میهمانان نوروزی در سطح شهر آبادان اشاره کرد و اظهارکرد: این کمپ ها دارای ظرفیت بالا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است و اینترنت و وای فای رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد. 

به گزارش آبادان نیوز:شهردار آبادان به استقرار چهار ایستگاه از من بپرس در مبادی ورودی شهر آبادان به منظور راهنمایی گردشگران و مهمانان نورزی اشاره کرد و افزود: چهار دستگاه مینی بوس روزانه 350 تا 400 نفر از میهمان نوروزی را از محل کمپ های نوروزی در قالب تورهای گردشگری دو ساعت مکان های سیاحتی و مذهبی شهر را معرفی می کنند. 

محمود رضا شیرازی گفت: با انجام اصلاح هندسی معابر هسته مرکزی شهر آبادان و تغییر جهت حرکت خودروها در مسیر خیابان های امیرکبیر و امام خمینی(ره) ترافیک در این منطقه نسبت به ایام نوروز پارسال روانتر و بهتر بود ضمن اینکه با بهره برداری از توقفگاه طبقاتی با ظرفیت پارک 700 خودرو در مرکز شهر از بارترافیکی شهر کاسته شد.

شهردار آبادان از برگزازی جشن 25 روزه برای ایام تعطیلات بر روی اسکله شماره هفت شرکت پالایش نفت به مناسبت جشن 90 سالگی شهرداری آبادان خبر داد و اظهارکرد:تلاش داریم با ایجاد فضای مفرح و شاد برای میهمانان نوروزی و به ویژه شهروندانی آبادانی اوقات خوبی برای آنها فراهم کنیم. 

محمود رضا شیرازی گفت: پارسال آبادان پذیرای حدود سه میلیون 500 هزارنفر از مسافران، میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور بود که به دلیل شرایط آب و هوایی بهتر این بخش از کشور پیش بینی می شود این رقم امسال افزایش یابد. 

 

 

 

اخبار آبادان ،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: