پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اعطای نشان لیاقت شورای اسلامی شهر به شهردار آبادان


کد خبر: ٣٨١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/12/16-١٣:١١

شورای اسلامی شهر آبادان با اعطای نشان لیاقت، از شهردار آبادان قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:دکتر محمودرضا شیرازی پس از کسب نشان زرین و تندیس مدیر شایسته ملی در اجلاس سراسری معرفی 100 مدیر شایسته ملی در ماه گذشته، از سوی شورای اسلامی شهر آبادان هم بعنوان مدیر نمونه موفق به دریافت نشان لیاقت و خدمتگزاری شد.

این نشان طی مراسمی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آبادان و توسط ریاست این شورا تقدیم وی شد.

به گزارش آبادان نیوز:سید فیاض موسوی رئیس شورای شهر آبادان در این خصوص اظهار کرد: در سال ۱۳۹۴ به رغم رکود اقتصادی و دریافت نشدن مطالبات از پالایشگاه، خوشبختانه شهرداری آبادان موفق به انجام پروژه های بزرگی همچون احداث بلوارهای مناسب، ساختمان سازمان اتوبوسرانی و دیگر پروژه ها شد به همین دلیل در یک تصمیم جمعی از سوی اعضای شورا، نشان لیاقت خدمتگزاری به شهردار آبادان تعلق گرفت.

شهردار آبادان نیز با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر در اعطای نشان لیاقت به وی گفت: دریافت این نشان مسئولیت من را در قبال پاسخگویی و خدمت گزاری هرچه بهتر و مناسب تر به شهروندان آبادانی بیشتر می کند.

محمود رضا شیرازی افزود: دریافت این نشان ها به معنای پایان مشکلات نیست. در برخی از محلات شهری ما، هنوز کمبودهای فراوانی وجود دارد. با دست خالی و کمبود اعتبارات در سالی که با بحران مالی همراه بود، توانستیم شهرداری را سر پا نگه داریم و خدمات ناچیزی را به مردم ارائه کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که از این پس نیز در سایه همدلی و تعامل با اعضای شورای شهر، نمایندگان جدید مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده عالی دولت در شهرستان و سازمان منطقه آزاد اروند، بتوانیم خدمات برجسته تر و بهتری را در سال آینده تقدیم مردم آبادان کنیم. 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: