پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > برگزاری جشن 90 سالگی شهرداری آبادان


کد خبر: ٣٨١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/12/16-١١:٤٩

شهردار آبادان از برپایی ورزش‌های تفریحی جت‌اسکی و قایق‌سواری هم‌زمان با تعطیلات نوروزی در بهمنشیر آبادان خبر داد.

 

 

 

آبادان نیوز:شهردار آبادان از ورزش‌های تفریحی جت‌اسکی و قایق‌سواری هم‌زمان با تعطیلات نوروزی برای رفاه مسافران خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز:محمودرضا شیرازی در خصوص برنامه‌های نوروزی شهرداری آبادان اظهار کرد: برنامه‌های خوبی را برای نوروز 95 تدوین کرده‌ایم که بخشی از آن در حال اجراست و بخش دیگر در ایام نوروز به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: در ساحل اروند سایت گردشگری ما راه‌اندازی خواهد شد که همراه با پذیرایی در وعده‌های نهار و شام خواهد بود، همچنین اسکله شهرداری آبادان در رودخانه بهمنشیر درحال بازسازی برای ورزش‌های تفریحی جت‌اسکی و قایق‌سواری خواهد بود.

شهردار آبادان تصریح کرد: یک منطقه گردشگری نیز در کنار این اسکله بر پا خواهد شد و در آن غذاهای محلی و سنتی عشایر منطقه عرضه می‌شود.

محمود رضا شیرازی افزود: در ساحل اروندرود نیز کشتی «رانیا» همه‌روزه پذیرای مسافران خواهد بود تا با گشت دریایی لحظات خوشی را برای میهمانان نوروزی رقم بزند.

وی عنوان کرد: در پارک بازسازی نیز مجموعه قایق‌سواری راه‌اندازی خواهد شد، در حالی که سال جاری جشن 90 سالگی شهرداری آبادان را در پیش داریم، اسکله پالایشگاه را تحویل گرفتیم تا در ایام نوروز همه‌روزه جشنواره‌ای همراه با برنامه‌های شاد و متنوع در آن برگزار شود.

شهردار آبادان تأکید کرد: کارهای زیباسازی و مبلمان شهری را نیز پس از انتخابات آغاز کرده‌ایم و چند پروژه ترافیکی را نیز تا پیش از آغاز ایام نوروز به بهره‌برداری خواهیم رساند که اصلاح هندسی خیابان پمپ‌ بنزین مرکزی شهر یکی از آنها بود.

محمود رضاشیرازی یادآور شد: منطقه یک شهرداری آبادان نیز چند معبر اصلی در مرکز شهر را تحویل گرفت تا نسبت به عملیات روان‌سازی ترافیک و تعریض آن خیابان‌ها اهتمام ورزد.

این مسئول گفت: تلاش زیادی داریم تا از بار سنگین ترافیکی در ایام نوروز بکاهیم، در کل کارهای خوب و بزرگی در سطح شهر آبادان در حال انجام است که امیدوارم مورد قبول شهروندان واقع شود.

شهردار آبادان با عنوان خبر پرداخت عیدی و مطالبات کارکنان شهرداری آبادان تا 25 اسفندماه، گفت: پس از 25 اسفندماه نیز در خدمت پیمانکاران خواهیم بود.

وی در پایان از نیاز 20 میلیارد تومانی شهرداری آبادان تا پایان سال برای پرداخت مطالبات این ارگان خبر داد. 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: