پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بهره‌برداری از پروه اصلاح هندسی ترافیک در مرکز شهر آبادان


کد خبر: ٣٨٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/12/15-١٢:٠١

پروژه اصلاح هندسی مسیر پمپ‌ بنزین آبادان برای روان‌سازی بار ترافیکی بخشی از مرکز شهر در حضور مسئولان شهرستان و شهرداری آبادان افتتاح شد.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:شهردار آبادان از افتتاح پروه اصلاح هندسی ترافیک مرکز این شهر با الگوبرداری از اقتصاد مقاومتی خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز: با ساخت این پروژه، خودروها از این پس باید با دور زدن خیابان سپاه و ورود به خیابان شهید منتظری و سپس از جنب شرکت پخش فرآورده‌های نفتی وارد مسیر منتهی به پمپ‌بنزین شوند.

شهردار آبادان در آئین افتتاح این پروژه به تشریح ان پرداخت و اظهار کرد:  در بررسی‌هایی که مشاور ترافیکی شهرداری آبادان به انجام رساند، درنهایت طرحی به تصویب رسید که بتواند گره ترافیکی سه‌راه خیابان شهرداری آبادان حل شود.

محمودرضا شیرازی عنوان کرد: نظر شورای اسلامی شهر و راهنمایی و رانندگی شهرستان بر روی این طرح مثبت بود و این پروژه در نهایت با همکاری‌های لازم به اجرا در آمد.

وی افزود: پیش‌بینی اجرای این پروژه 400 میلیون تومان بود که منطقه یک شهرداری آبادان به‌صورت امانی این پروژه را به انجام رساند.

شهردار آبادان با اشاره به تخریب جداول قدیمی و سرویس بهداشتی که در مسیر وجود داشت بیان کرد: در اسرع وقت سرویس بهداشتی این بوستان به مکان دیگری منتقل شد تا رفاه حال شهروندان دریان پارک حفظ شود، ساخت این سرویس بهداشتی را یکی از خیرین شهر بر عهده گرفت و شهرداری هزینه‌ای در قبال آن پرداخت نکرده است.

این مسئول گفت: این خیابان که به عرض 300 متر و عرض 11 متر، مسیر خیابان سپاه را به خیابان شهرداری و پمپ‌بنزین مرکزی شهر وصل می‌کند.

محمود رضا شیرازی یادآور شد: منطقه یک شهرداری آبادان، معاونت فنی و ترافیک شهرداری همچنین سازمان عمران شهرداری آبادان نیز با انجام عملیات روکش آسفالت این پروژه، در بهره‌برداری سریع از آن کوشش داشت.

وی ضمن قدردانی از همه ارگان‌هایی که در ساخت این پروژه شهرداری آبادان را یاری کردند، ابراز کرد:  این پروژه با 150 میلیون تومان برای شهرداری آبادان هزینه داشت که در آن صرفه‌جویی 250 میلیون تومانی و چشمه‌هایی از اقتصاد مقاومتی نیز در این پروژه به چشم می‌خورد.

شهردار آبادان ضمن تبریک روز درختکاری و هفته منابع طبیعی تصریح کرد: برنامه‌ای را تحت همین عنوان در بوستان پیروز پیش‌بینی کرده‌ایم، همچنین به همین مناسبت 10 هزار اصل نهال طی امروز و فردا بین شهروندان آبادانی به رایگان توزیع خواهد شد تا در خانه‌ها و مقابل منازل خود این نهال‌ها را بکارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک نمایشگاه گل و گیاه نیز توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز از چند روز قبل افتتاح شده و استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفته است و حتی از شهرهای دیگر نیز در این نمایشگاه حضور چشمگیری صورت گرفته است، کارناوال گل نیز در توسط سازمان پارک‌ها در سطح شهر آبادان راه‌اندازی شده که مورد استقبال خوب شهروندان آبادانی قرار گرفت.

 طی آئینی در شهر آبادان، پروژه اصلاح هندسی مسیر پمپ‌بنزین مرکزی آبادان با حضور شهرداری آبادان افتتاح شد، همچنین مراسم روز درختکاری نیز با حضور شهردار آبادان در بوستان پیروز آبادان برگزار شد. 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر   آبادان،آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: