پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اجرای گشت دریایی در اروندرود از سوی شهرداری آبادان در نوروز 95


کد خبر: ٣٧٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/12/12-١٢:٤٧

شهردار آبادان:طرح زیباسازی مبلمان شهری و خط کشی معابر نیز شروع شده و تا پایان سال تکمیل می شود.

 

 

آبادان نیوز: شهردار آبادان گفت:طی هماهنگی با سایر دستگاه های مسئول، برنامه های کشتیرانی و گشت دریایی در اروندرود در تعطیلات نوروز 95 برگزار می شود.

 

 

به گزارش آبادان نیوز:محمودرضا شیرازی در نشست علنی شورای اسلامی شهر آبادان، با تشریح برنامه های شهرداری آبادان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی، گفت:برای تعطیلات نوروزی پیش رو، برنامه های ویژه ای برای مسافران نوروزی از سوی شهرداری پیش بینی شده است که راه اندازی رستورانی در لنج برای پذیرایی از مسافران، راه اندازی مضیف عشایری و برگزاری برنامه های استقبال از مسافران، بخش هایی از این برنامه هاست.

وی با تبیین برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری جشن 90 سالگی شهرداری آبادان، گفت:اسکله پالایشگاه برای برگزاری این جشن اختصاص یافته و پارک بازسازی آبادان نیز به منظور اجرای برنامه قایق سواری و رونق گردشگری آبی پیش بینی شده است.

محمود رضا شیرازی برگزاری جشنواره های نوروزی در تعطیلات نوروز 95 در آبادان، اضافه کرد:طرح زیباسازی مبلمان شهری و خط کشی معابر نیز شروع شده و تا پایان سال تکمیل می شود.

شهرداری آبادان از قدیمی ترین شهرداری های کشور است که سال 1304 تاسیس شده و درجه آن 11 می باشد .

شهرداری آبادان دارای سه منطقه شهرداری و 9 سازمان وابسته است.

موزه آبادان، موزه هنرهای معاصر، مسجد رنگونی ها و یادمان های دفاع مقدس از جاذبه های گردشگری آبادان می باشد.

آبادان به لحاظ موقعیت، دارای آب و هوایی گرم و مرطوب (شرجی) بوده و به صورت جزیره ای در میان رودخانه های بهمنشیر، اروند رود و خلیج فارس احاطه شده است.

اروندرود که از به هم پیوستن دو رودخانه دجله و فرات تشکیل می شود طول آن حدود 190 کیلومتر، بخش مرزی آن حدود 84 کیلومتر و شیب متوسط آن صفر می باشد.

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: