پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > شهردار آبادان:مردم به کسانی که صدایشان را نشنوند «نه» می گویند.


کد خبر: ٣٧٩٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/12/12-١١:١٦

محمودرضا شیرازی: اتفاق خوبی که در آبادان و در انتخابات رخ داد ،حامل پیام مهمی از مردم به نمایندگان است.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:محمودرضا شیرازی  در نشست علنی شورای شهر آبادان و پس از دریافت نشان خدمت‌گزاری از اعضای شورای شهر، ضمن تشکر از مردم این شهرستان به خاطر خلق حماسه‌ای دیگر در روز انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار کرد: اتفاق خوبی که در آبادان و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رخ داد، نمود چهره‌های جدید و انتخاب آنان توسط مردم بود که این موضوع حامل پیام مهمی از مردم به نمایندگان است.


وی ادامه داد: نمایندگان سابق و فعلی مردم در مجلس باید این پیام را دریافت کنند، پیامی که نمایندگان سابق دریافت می‌کنند این است که وقتی صدای مردم را نشنویم و در مقابل خواسته‌ها و در راه رضایتمندی مردم گام بر نداریم و جلوی خدمت‌گزاری مسئولان خدوم را بگیریم، نتیجه آن عدم اعتماد مردم به آنها در انتخابات است.

به گزارش آبادان نیوز:  شهردار آبادان خطاب به نمایندگان منتخب مردم آبادان نیز تصریح کرد: پیام مردم به نمایندگان منتخب جدید نیز همین است که اگر بخواهند راه نمایندگان سابق را بروند، سرنوشتی جز «نه» شنیدن از مردم را ندارند.

وی ضمن تبریک به نمایندگان منتخب مردم آبادان، با بیان اینکه امیدوارم مردم در دور دوم انتخابات شور و شوق حضور هفتم اسفندماه را تکرار کنند، گفت: شهرداری آبادان نیز بی‌طرفی خود را در دور دوم اعلام می‌کند.

محمود رضا شیرازی پس از دریافت نشان خدمتگزاری از شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: از شورای اسلامی شهر آبادان کمال تشکر را دارم، این نشانه‌ها هیچ جنبه مادی ندارد، اما جنبه معنوی آن بسیار بالاست و نشاندهنده قدرشناسی مردم و شورای شهر است و دریافت این‌گونه نشان‌ها به معنای پایان مشکلات نیست.

این مسئول با اشاره به این که خیلی از محلات شهر هنوز کمبودهای فراوانی دارند، گفت: مردم در نقاط مختلف آبادان به من لطف دارند و این‌ موضوع مسئولیت شهرداری آبادان را در قبال مردم آبادان سنگین‌تر خواهد کرد.

محمود رضاشیرازی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری آبادان در سال 94، گفت: شهرداری آبادان در سال 94، علیرغم کمبود اعتبار و با دست‌خالی در سالی که بحران مالی داشتیم، توانستیم شهرداری را زنده نگه‌داریم و خدمات هرچند ناچیزی را به مردم ارائه دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در سایه تعامل با اعضای شورای شهر، نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی و نماینده عالی دولت در شهرستان و همچنین منطقه آزاد اروند، خدمات برجسته‌تر و بهتری را در  سال 95 به مردم آبادان ارائه دهیم. 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: