پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > خواسته صنفی جمعی از رفتگران شهرداری آبادان در خصوص پرداخت معوقات


کد خبر: ٣٦١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/11/06-٠٩:١٩

جمعی از رفتگران شهرداری آبادان با اجتماع صنفی روبروی فرمانداری شهرستان آبادان حاضر شده و رسیدگی به مشکلات خود را خواستار شدند.

 

 

آبادان نیوز:جمعی از رفتگران شهرداری آبادان در اعتراض آنچه پرداخت نشدن چهار ماهه حقوق خود می نامیدند، با اجتماع صنفی روبروی فرمانداری شهرستان آبادان حاضر شده و رسیدگی به مشکلات خود را خواستار شدند.

 

به گزارش  آبادان نیوز:حاضران در این اجتماع صنفی که تعدادشان به حدود 70 تن می رسید، به پرداخت نشدن حقوق معوقه خود اعتراض کردند.

حاضران در این جمع، مدعی شدند:از مهرماه امسال تاکنون، حق و حقوق ما از سوی پیمانکار شهرداری پرداخت نشده است و هیچکس جوابگو نیست.
آنها اظهار داشتند:قرار بود حقوق معوقه ما زیر نظر شهرداری منطقه 2 پرداخت شود، اما تاکنون این پرداخت صورت نگرفته است.

یکی از حاضران در این اجتماع  با درخواست از مسئولان در خصوص رسیدگی به این مشکلات، افزودند:خانواده ما چهار ماه است که منتظر پرداخت حقوق هستند و امیدواریم این مشکلات با پیگیری مسئولان شهرستان برطرف شود.

رئیس شورای شهر آبادان در خصوص این اعتراض صنفی  گفت:پرداخت حقوق این کارگران با سازمان منطقه آزاد اروند است و این سازمان طی چهار ماه گذشته در پرداخت حقوق آنان تعلل کرده است.

 

سید فیاض موسوی اظهار داشت:البته مذاکراتی نیز با سازمان منطقه آزاد اروند انجام شده است و قرار شد در هفته آینده حقوق چهار ماه گذشته این کارگران پرداخت شود.

سید فیاض موسوی افزود:طبق توافق سازمان منطقه آزاد اروند با شهرداری آبادان، مدیریت این کارگران با شهرداری است اما حق و حقوق آنان از سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت می شود.

منبع/ایرنا

 

 

 

اخبار آبادان ،خبر آبادان،آبادان ،آبادان نیوز

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: